![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei, nå har jeg kommet opp i en ny situasjon som jeg aldrig har vært borti før. Jeg ble nektet LOI for å få visum til Turkmenistan i sommer. Har noen opplevd det før? Jeg har bestillt bizz klasse med Tuskish går det å endre den? Det er busniess flex mener jeg. Jeg hadde bestillt tur å greier, så jeg skjønner ikke hva som er galt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøvd å ta kontakt med ambasaden om hvorfor du ble nektet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Turkmenistan er ganske strenge på visum. Har du sjekket historikken til reiseselskapet du bestilte LOI fra? Har du sjekket at de har spurt deg om all informasjonen de faktisk trenger for å gi LOI?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg bestilte gjenom Advan tour. hadde gjitt dem alt. Så trodde ikke det skulle bli problem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva sier de da? Det kan være steder underveis i planen din eller tidspunkter de har ytterligere restriksjoner for.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fikk svar at de ikke fikk noen grunn. Jeg tenker å prøve ett annett selskap. Kan være selskapet ikke gjorde god nokk jobb i søknads prossenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut som Turkmenistan ikke liker turister fortiden mange har problem med å få visum til og med transitt visum.
http://caravanistan.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=1076 Mitt andre forsøk ble også nektet så anbefaler ikke Tukrmenistan med det første. Kan det ha noe med den fallende oljeprisen å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
veldig rart, har brukt advantour selv, og de ordnet tur og visum både i usbekistan og turkmenistan, og jeg var veldig fornøyd med dem!
se om du finner et annet byrå, så lenge du har LOI får du visum i London uten problem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Reiste du solo eller som en del av en gruppe? Jeg har hørt de nekter de som reiser alene spesielt yngre folk... Jeg endret Turkmenistan med Tajikistan istedet. Advantour er et bra selskap. ( Har brukt de to ganger).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Jeg var der i 2012 - var da 27år - i Turkmenistan var det solo - Uzbekistan var en liten gruppe.
Tajikistan er enkelt, trengte ikke LOI eller noe som helst for å få visum der. Ordnet alle visum i London - i.fob med Turkmenistan leverte jeg passet personlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk visum til Turkmenistan i mai uten problemer. Reiste med Koryo Tours.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkmenistan er blevet banned i Rusland (2016) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 7 | 17-10-2019 12:56 |
Turkmenistan | Kjersti | Reiseforum | 5 | 13-03-2015 00:49 |
Ytterligere to 717-200 til Turkmenistan | CK | Flyforum | 9 | 04-03-2012 23:27 |
Ny design for Turkmenistan... | EB | Flyforum | 6 | 11-02-2007 17:12 |
Nytt presidentfly i Turkmenistan | Trety | Flyforum | 2 | 06-05-2005 15:15 |