![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjempe flott at folk er på alerten og oppdager slikt.
At noen vil riskere så mye ved å fly dagen derpå kan jeg ikke fatte blir spennede å se eksakt hvor mye promille dem hadde når blodprøve resultat kommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Regner med de aktuelle personene får en kraftig reaksjon. De fleste av oss vil tenke oss om to ganger før vi går på jobb med promille. Selv om man bare har en kontorjobb.
Når man besitter slike holdninger og er pilot med ansvar for masse mennesker, samt et stort økonomisk ansvar for bedriften, vel da har man bevist at man ikke har noe i en cockpit å gjøre. Kjedelig sak for Air Baltic. Flott gjort av tipseren og politiet som reagerte kjapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Med verdier som det vises til her, har et par av de virkelig hatt fart i glassene. At crew som er oppmerksomme på at deres kolleger har en så høy promille som i dete tilfellet, men holder kjeft, burde ut på ræva like mye som de som faktisk er tatt! Det sagt, så har jeg ingen formening om sistemann i dette tilfellet faktisk visste noe. Dersom derimot crewmedlemmet har visst at resten av crewet var i ferd med å gjennomføre en flight med så høy promille uten å varsle, er det like alvorlig etter min mening. Det kan jo også være slik som flere påpeker her at personen faktisk har vært varsleren, men har blitt skygget av en story om at hotellet varslet. det er jo ikke uvanlig og er jo spesielt utbredt hos politiet. En hundeeier på tur fant, en soppplukker fant tilfeldig også videre.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kabin crew tatt med promille på SVG | DC 10-30 | Flyforum | 21 | 14-07-2019 15:58 |
Novair søker cabin crew (OSL) | Glenn | Flyforum | 1 | 11-12-2011 01:05 |
Norwegian/Thomas Cook, Cabin Crew OSL | LovNy | Småprat | 8 | 11-08-2011 15:38 |
Air France ansatt tatt med hasj på Osl | MartinL | Flyforum | 10 | 02-01-2010 17:53 |
Flere bilder tatt i jobbpause- på OSL natt til Lørdag 17/11 | SE-DYD | Bilder & foto | 5 | 19-11-2007 13:15 |