![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi har nå tatt et tak og lansert Airpics.com på Facebook.
For dere som ikke kjenner til denne siden(?), så er det en Norsk webside som er eid av foreningen flyprat som du sitter å leser på nå. Det finnes fortsatt ingen annen database på nettet med flere bilder fra norske flyplasser, eller fra flere norske fotografer, enn nettopp på Airpics.com Vi prøver å å få til en ny vår og revitalisere denne siden! Sign up, last opp bilder og vær med å booste denne siden! ![]() Webside: Airpics.com Facebook: https://www.facebook.com/pages/Airpi...22376034576925
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Let's do this!
Siden oppleves akkurat nå i skrivende stund som veldig treig å leste ned. Er det mye trafikk nå kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Nei, jeg kjenner ikke til noe treghet, men om du så har rett, så håper jeg at det er pga at aktiviteten på siden er i taket! ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg legger ut "Dagens bilde" fra Airpics her, siden det av en eller annen grunn ikke kom direkte på Facebooksiden vår.
Fotograf Jan-Kåre Foldstad, tatt på TFS 8.august 2008. Nydelig bilde ![]() Spanair A321 EC-HRG ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Airpics har i dag fått lagt ut det første bildet av Bombardier CS100 som er lastet opp til oss. ProtoTypen ble malt i Swiss farger til Paris Air Show, og er her fanget ved overflyging ZRH i juni.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NSFF på Facebook | Airbus 330 | NSFF-forum | 0 | 18-05-2012 22:45 |
Helitrans pa Facebook | helitrans | Flyforum | 0 | 14-04-2010 14:42 |