![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Rad 11 på 400 (men ikke ex-SAS maskinene?) mangler vindu
![]() |
#22 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eg føretrekk helst rad 6 og 7 på DHC100. Evt 5 som er nødutgang. Rad sju blir litt blokkert av hjul ved landing.
![]() |
#23 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I midten bakerst er jo helt sjef på WFs DHC100/200. Du har jo hele midtgangen til sprelledisposisjon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk så mye.
Så de av Q400 som er ex SAS har ingen rader som mangler vindu? Og heller ikke noen av Q300 som mangler vindu? Jeg som er ganske så stor og tung av meg, bør jeg velge av de bakerste radene for at det er minst sannsynlighet for at jeg skal måtte flytte på meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Særlig -400 er veldig varierende om den er for- eller baktung. Begge deler er etter min erfaring ca like sannsynlig (litt avhengig av type rute). Vil du helst ikke flytte på deg, tror jeg jeg ville satt meg rundt rad 7-15 eller så nærme midten som mulig. Da er det mulig du sklir under flytteradaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei gjorde bare en test på innsjekk Sandefjord - Tromsø. Men der kommer bare opp at må sjekke inn på flyplassen. Er dette vanlig?
Og fordeler Widerøe plassene 3 timer før avgang slik SAS gjør? Eller kan jeg da få valgt sete på flyplassen selv om jeg ikke er der 3 timer før avgang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Okei tusen takk skal du ha.
Var redd det kanskje var slik som hos SAS hvor alle seter fordeles 3 timer før avgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du kan endre sete selv frem til det står "Go to gate" eller "Please wait" og fra 36 t før avgangstid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Favoritthobbyen min når jeg flyr SAS, er å leke stolleken på app'en når jeg sitter i loungen eller ved gaten, på jakt etter ledig nabosete
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk høre om et tilfelle der WF valgte å bruke loddtrekning for å velge ut passasjerer som fikk avreise med neste fly i sammenheng med at fly ble innstilt. Dette på tross av at én passasjer var EBG. Er det vanlig praksis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Var dette en anbudsrute?
![]() |
#38 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om det er anbudsrutene, så har ikke WF lov til å bruke statuskort til utvelgelse av hvem som skal prioriteres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Av og til kjører jeg TOS-HFT for jobben. Nå kunne jeg plutselig ikke registrere mitt A3 nummer på billetten. Bare eurobonus, lifemiles og en til jeg ikke husker. Heller ikke damen i skranken kunne fikse dette. Hva skjer? Har bestilt siste tur via reisebyrå, kan grunnen ligge der?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kun SAS Eurobonusmedlemmer som får poeng med Widerøe. WF har ikke avtale med noen andre selskaper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Erfaringer med å reise med Westjet? | RJon | Reiseforum | 2 | 03-09-2015 13:16 |
Reise med 12 dager gammel baby til Riga, med kunn fødselsbevis? Går det? | Mamma | Reiseforum | 3 | 11-04-2011 02:10 |
Toska ble nektet å reise med Widerøe | intransfer | Flyforum | 7 | 05-01-2006 11:00 |