![]() |
|
![]() |
#1101 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det opprinnelige problemet kommer og går. SAS, WF og Lufthansa og sikkert fler har samme problem og Amadeus sliter med å finne ut av det..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Det er jo helt utrolig at man i 2015 ikke skal kunne få opp nettsida til et flyselskap! Ikke funker appen heller. Kanskje de skulle la noen ungdommer få prøve seg på å lage et nettsted, det ville fungere bedre tror jeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Gikk ikke å sjekke inn på appen. Fikk bare beskjed om at de hadde mistet kontakten med meg, prøv igjen senere...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Ikke sas.no, men må fortsatt kalles IT-feil. Ifølge automaten kunne jeg i går sjekke inn 3 kolli som EBS. (Widerøe økonomi low)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hva i alle dager skal dette betyr: "Det er problemer med preferansekoden for flyselskap. Endre flyselskapskoden og prøv igjen. (1313)"
Slikt går det når SAS kjører tilbud og IT-systemene ikke takler det... :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flere som sliter med å booke EB billetter? Den hopper til tilfeldig valgt dato når man trykker søk, og når man trykker på fanene så ender man opp med å havne på forsiden igjen med melding om at " Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase. "
![]() |
#1108 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
Bare la søkemotoren søke etter de datoene den hopper automatisk til - så må du "peke" deg bortover til dine datoer på neste steg i bookingprosessen... Det var den eneste måten jeg klarte det på. Bestilte for 10 min. siden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Nuvel. Får heller bestille en flexbillett da, eller vent. Det går ikke det. Bare å gå videre til norwegian.no
![]() |
![]() |
#1110 |
Joker
|
![]()
Noen som vet om SAS også jobber med å forbedre back-end delen av nettsiden sin? Den nye forsiden ser jo fin ut, men booking er like buggy som før.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ny tjeneste tilgjengelig på sidene til sas: Endring av sete for tidligere reiser.
![]() |
#1112 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og så har de fjernet funksjonalitet man ikke har bruk for: For eksempel å legge inn bonuskort ved innsjekking. Ja, for kontoen som man var innlogget til da man kjøpte reisen eller da man sjekket inn tas selvsagt ikke med.
![]() |
#1113 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
flere som har problemer å reservere sete på nettsiden?
Systemet kunne ikke behandle forespørselen. Kontakt teknisk kundestøtte for ytterligere assistanse. (9015 - 8111) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet ikke om jeg skal le eller grine. Går inn på SAS sine pressesider for å se om de har sluppet noe nytt om langdistanselinjene enda (venter i spenning).
http://www.sasgroup.net/en/category/...ress-releases/ Der ser jeg at de i går hadde en pressemelding med følgende intro: "Mattias Forsberg joins SAS Group Management SAS is expanding its Group Management – Mattias Forsberg to take up position as new Executive Vice President and CIO responsible for IT and digital innovation.Read more" Altså ny IT-direktør på høyeste nivå for å fikse ting og tang, er også lagt ut på Twitter, men hva skjer når man trykker på linken for å lese mer... 404 siden eksisterer ikke! Er det faen meg mulig!!!! (sorry for ordbruken...) http://www.sasgroup.net/en/mattias-f...up-management/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper det kommer helt ny side fra bunnen av snart...
Hver gang jeg logger inn må jeg lage nytt passord da det tilsendte krever det slik, når du endelig har klart å lage et godkjent så fungerer det IKKE på neste innlogging. Har gitt helt opp siden. Heldigvis får jeg brukt appen med passordet som blir tilsendt.. forøvrig aldri mottat noen eurobonus mailer selv om min e-post er korrekt. Er vel sikkert slått av for nyhetsbrev i settings(får jo ikke dette på alikevel). |
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 |
Helgeturekstremist
|
![]()
SAS feirer i disse dager med 1 million 404-meldinger. De som følger linken i mail de får og prøver å se på eurpobonus-tilbudet får "Temporarily moved" som ikke engang er en skikkelig 404-melding.
![]() |
#1118 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dagen i dag er i alle fall ikke den rette for å booke billetter med SAS. Den vanlige "det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase" dukker opp hver gang beg søker etter billetter. Blir sendt til forsiden hver gang. Kjenner at tålmodigheten med sidene til SAS er i ferd med å forsvinne.
Forrige gang dette var et problem, så booket jeg 3 turer med Norwegian i ren forbannelse, selv om de var dyrere enn det SAS skulle ha. Skal prøve å besinne meg denne gangen..
![]() |
#1119 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 |
Up in the air ✈
|
![]()
Jeg forsøker og se på mulighetene å bestille en bonusreise, men jeg får opp kun denne beskjeden:
----nevermind. fant ut av det. Google has all the answers. Last edited by United1K; 01-10-2015 at 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |