![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fint vær i dag , drar til LIS med LH via MUC med den vanlige 0740 bussen først. Så videre. Har fått våre favorittseter på 321, toseteren , nødutgang 10 EF med topp plass. Ikke vindu, but who cares...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Bangkok - det regner ute og vel frister ikke å gå ut. Klarte å glemme igjen hotellrommets paraply på en pub i går så om jeg beveger meg ut burde jeg vel aller nådigst klare å låne en ny. Tror uansett jeg ikke den første som glemmer igjen hotellets paraply et sted. Men man får vel gjort litt praktiske ting som må fikses. Magen har det i det minste fint i dag og var ikke noe annet enn at jeg hadde bare en liten kjenning med at det i teorien kunne være noe i går. Formen var såpass fin i går kveld at jeg dro ut på elva og hadde en pils i solnedgangen og at jeg spiste middag på en thai restaurant. Synes kanskje retten jeg fikk var noe smakløs men men så kanskje vil gi den 3 av 5 stjerne på Tripadvisor.
Fikk også gått innom Khao San road - det er litt for mye høy musikk til at jeg likte det. Fant en pub bare to kvartaler unna som var fyllt opp med lokalfolk så likte meg bedre der. Så tok jeg taxi derifra og hjem og meteret endte opp på 108 bath derifra til Sukhumvit ved Asok. Sjåføren måtte jo ha kart - glad jeg hadde det. Virker rart da det området er blant de best kjente i Bangkok, men sjåførene er som regel fra landsbygda sier man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra en solfylt Oslo med 11 grader - dagen går til kontorarbeidet - månedsrapporter osv.
Så nærmer det seg 2 uker til ferien - herlig - bare å gjøre seg ferdig. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God..og noe trøtt morgen fra Snillfjord!
![]() Som normalt grått og litt vått utendørs, men hører ''skumle'' rykter om at det skal tørke opp litt utpå dagen med mulighet for litt sol i ettermiddag/kveld #LovOgHåpe! Dagen bringer ikke med seg de store planene, men måneds-budsjett skal settes opp. ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Grynt fra Tananger Føles som om man har vært mer på jobb enn hjemme de siste dagene... I dag skal avdelingen jeg jobber i vokse, med hele EN ny person! Jammen på tide... Håper på en til i andre enden av sommeren. Noen som sa noe om nedgang i oljebransjen? ![]() Strålende sol her, sikkert 2-sifret antall plussgrader, uten at jeg har sjekket. Greit vær til å gå til og fra jobb i. T-10 Ha en fin dag forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Får vel bestille parkering på OSL og få bekreftet barneseng på en resort i Hellas i dag. Etter det bør det meste være klar for ferien. En tur innom jobb står også på agendaen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
De lokale j*vlene (måker) brukte meg som target practice. En fikk inn en fulltreffer, 4 o'clock high, midt på planeten! ![]() Hilsen en nydusjet BSSW... BTW, noen som har en hagle å låne bort? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Her i Skaun er det ikke tosifret antall grader, passerte akkurat 6 grader og regnet fosset ned for et par sek siden..
Fytte grisen for en elendig vår/sommer, er samme temperatur nå som det var i mellomjula! Og dritværet bare fortsetter. Bra man skal en tur til NY på søndag, et par dager der hjelper på humøret! Så er det kun 3 uker igjen til ferie også. ![]() Jaja, sånn går no dagan... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Usedvanlig god tirsdag fra OSL. Jeg er før skjema, været er fint, og alle jeg har snakket med i dag har vært usedvanlig hyggelige. Både i resepsjonen på Park Inn, skranken til SAS, fasttracken og i kantina
![]() Ha en god tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Regn og vått -intet nytt på værfronten altså. Ny oppvaskmaskin ble kjøpt og montert igår - jeg står altså ikke å vasker opp for hånd....DET gidder jeg altså ikke. Så når den gamle konket ja da var det ut å kjøpe ny ![]() Blir en forholdsvis travel dag idag, mye jobb og arbeid hjemme. Antar tidlig i loppekassa... Ha en strålende tirsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra OSL. Sittet ved gaten og venter på at LN-WIJ skal ta meg et sted jeg har vært altfor mange ganger allerede..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Her i West har solen allerede stått opp - og det har jeg også! I dag skal hunder bades og stalltak vaskes. Ellers er ambisjonene lave. 'Nå frokost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 29-06-2016 21:52 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 09-01-2015 13:14 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 20 | 28-07-2014 17:23 |