![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Sol, men noen skyer her og det i hovedstaden. Lite på programmer annet enn og rask tur til plantasjen. Så får vel finne på noen andre aktiviteter for og underholde arvingen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Unger og kjerring er ute av huset, så da er det snart på tide med litt indretjeneste og kanskje en tur ut? Er noen truende skyer på himmelen, men når sola er fremme, så kan det jo bli noen fine bilder i det spesielle lyset? Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God regnfull morgen fra Trondheim
Halvdag på jobb her , før kursen settes mot Værnes og avreise til København med en kompis. Jeg spanderer tur og opphold på en kompis som sliter litt økonomisk etter skilsmisse, salg av hus etc.... Ha en flotters dag( det skal vi ha ) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]() Quote:
Ha en god tur ![]() hurvert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Været er egentlig ganske ''morsomt'' om en kan si det slik. Den ene dagen er det sol og 19 +, den neste er det grått og 10 +, her er det det siste som gjelder, men TV 2 har planer om å finne frem sommeren hører jeg, så vi får holde ut litt til... Var i selskap i går, nabofruen runder 52 så da var det klart for den obligatoriske kaken da, begynner å bli fryktelig lei av disse kaloriene nå( mai er brutal sånn sett for min del ) heldigvis 4 uker til neste gang tror jeg. Ellers lite på agendaen i dag faktisk, men får se om en tryller frem noen sprell utover dagen. ![]() Ha en fortreffelig dag i alle verdens hjørner! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Kaker blir det aldri nok av, mener nå jeg. Og ifølge dagens legebesøk tåler jeg disse kakene innvendig, utvendig er det verre med...
![]() Får vel kjempe meg gjennom dagen - merker det blir godt med helg nå. At Sony Xperia er på service gjør dagen trolig litt roligere, slik at andre får ta seg av kunder per telefon. Jeg graver meg ned i enklere jobbing... Ha en fin-fin fredag, med eller uten kaker ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 29-05-2015 at 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... hjemme i North Georgia etter en fabelaktig tur til Alaska. Hjemturen med Alaska/Delta fra Bellingham gikk problemfritt, og vi rullet inn porten ved nitiden.
Nå venter helg før man forflytter seg ytterligere seks tidssoner på mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Da fikk man testet loungen på TRD. Helt greit, men litt trangt. Gode kaker
![]() |
![]() |
![]() |