![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg hadde planlagt en tur opp i helga som var, i forbindelse med stengingen av østre bane. Lørdagen syntes jeg imidlertid var for dårlig værmessig, så turen ble utsatt til søndag.
Det var stort sett grått vær, men opphold, men ikke optimale lysforhold. Mot kvelden bedret været seg betraktelig. Her er et knippe bilder fra denne dagen, i tilfeldig rekkefølge. Eventuelle kommentarer er under bildene. ![]() ![]() ![]() Enkelte kaller denne for "Myggen" har jeg hørt rykter om - er forsåvidt en bra betegnelse. ![]() ![]() ![]() ![]() Sky-maskinene er mine favoritter for tiden - utrolig flotte! ![]() Denne speidet vel etter matrester kan jeg tenke meg.... ![]() ![]() En god gammel sliter - LN-ROP ![]() ![]() Baltic Fokker 50! ![]() Jeg liker at Austrian har byttet til Airbus på enkelte flygninger ![]() Denne kom ganske overraskende på meg! Endelig en "fresh" Avro! ![]() TAP ankom fra Lisboa ![]() Denne lille tassen måtte avbryte landingen på 01L såvidt jeg forstod situasjonen. Her på vei bort vestover fra 01L. ![]() ![]() Avgangen til Thai må man alltids prøve å få med seg! ![]() ![]() Avslutter denne serien med NovAir A321 som lander på 01L Håper bildene faller i smak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott serie fra OSL.
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var noen godbiter innimellom der.Malmø Aviation f.eks.
Personlig liker jeg BA maskinene veldig godt.Vi fikk jo en fin en på onsdag også. Flotte bilder du viste oss her! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk for fine bilder fra OSL! Angående Austrian, så kommer de med A319 på vesentlig mange av 14:00 avgangene til VIE. Tror nesten det er flere A319 på de avgangene enn Fokker i sommer, og det skyldes antagligvis høy etterspørsel i forbindelse med sommerferien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Veldig mye bra! Men hvordan klarte du å være på OSL og IKKE knipse ett NAX fly?
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvor stod du hen da du tok det Thai bildet, ble ganske bra det! Ellers masse flotte bilder her!
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Takk for det! Stod på "rasteplass-bordet" litt nord for Forsvarets flysamling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL 16 juli 2011 | TobyAllan | Bilder & foto | 3 | 22-07-2011 12:46 |
OSL 20 juli 2011 | JanSev | Bilder & foto | 5 | 20-07-2011 23:33 |
Fra OSL juni-juli 2011 | JanSev | Bilder & foto | 10 | 20-07-2011 23:16 |
OSL søndag 19. mai 2011 | LN-HVI | Bilder & foto | 4 | 23-06-2011 00:30 |
En del fra OSL igår søndag 18. juli | Christoffer D. Andersen | Bilder & foto | 17 | 26-07-2010 13:43 |