![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
...men ugh, så alt for voldsom tidlig på en lørdag da. Det blir en lang dags ferd mot natt tror jeg.
Det kan nok hende det kommer en rapport eller to fra dagen, det er alt man kan si for her skal det ![]() ![]() Ha en fin dag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God, men litt trøtt morgen fra Bislett. Tidlig på den, som sånn er det når man skal gjete rosa kaniner.......ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Trøøøøøtt. Men når man skal gjete rosa kaniner så må man stå opp om tidlig. Ser frem til en lang men trivelig dag sammen med rosa kanin og noen andre gjetere. Beklager intern humor, men vi skal dele i løpet av dagen. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
(God?) lørdag morgen.
Samboeren ringte og lurte på om jeg skulle stå opp snart og klokka er ikke 8 en gang ![]() Ønsker alle gjetere lykke til med gjetingen i dag. Hvem har kjøpt boka "Psykisk terror for dummies"? ![]() Ha en bedre helg ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Var da voldsomt til aktivitet i denne tråden så tidlig på en lørdag? Også er tom. jeg våken? Kan vel neppe være tilfeldig?
Straks avgårde for å gjete kaniner.. eller noe.. En fin lørdag ønskes de fleste forumistene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra TOS
Her blir det ingen gjeting på rosa kaniner, men lurer litt på om ikke deler av mod-korpset bør legges inn når de sier de skal gjete rosa kaniner.... ![]() ![]() ![]() Jeg skal klappe en hvit Dash idag, ellers ikke noe særlig på planen... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra BKK. Etter en god natts søvn og en bedre frokost ser man lysere på livet igjen. Nå gjenstår bare det man er best på i disse trakter: Slappe av ved pool'en med en god bok og en Singha eller to. I kveld middag med gode kollegare, så en omgang med fotmassasje før sengetid.
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Flott vær her, nå blir det div. besøk her og der med kjerringa ( bl.a. i butikker)..... ![]() Dere andre får ha en strålende lørdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta hvor tåken henger tungt i pipehøyde .... det ser ut som en norsk høstdag, men temperaturen minner mer om Thailand ... :blaeh:
Frisk start på morran med mye dill i innboksen, men forhåpendtligvis går det over. Har fylt Jetfuel i kaffekoppen, så formen er stigende per default... Blir en tur til Comcast i løpet av dagen for bytte av TV-boks, så da blir det glorøs HD på den nye TV'en til Charity Shields-matchen i morra. En gloriøs dag ønskes til rosa kaniner, gjetere og andre tilfeldig involverte! Ser frem til fotonovellen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]()
Noen som vet om det er noe å finne på i 4 timer i Mehamn....?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Må vel ta turen inn til en forumist i byen snart, måååå bare ordne litt på reiseplanen først *plystre* Regnfullt og bedritent vær i TOS i dag. Like greit at man har sitti hos veterinæren i morgentimene, for no use at all... Last edited by Polaris; 07-08-2010 at 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du får prøve å få med deg Viggo. Han er sikkert klar for en tur til Mehavn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
Kjekke Viggo er mer enn velkommen, vi møtte han ikke i går
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra TOS! Det ble altfor sent i går natt, med litt for mye gode drikkevarer, så nå er jeg altfor trøtt.... Hyggelig var det lell.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Butte, MT. 14 grader og overskyet. Bare et stopp langs motorveien på vei mellom Yellowstone natl park og Coeur d'Alene, ID.
God lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. Nydelig vær med 1 RWY i bruk. Nå er vakten straks over.
![]() |
#16 |
Eksiltrønder
|
![]()
God morgen (ettermiddag) fra Trondheim. Fint vær, men dagen brukes på pakking og forberedelser til min første tur i en Boeing 747, fra Frankfurt til Washington - Dulles.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag fra Special Services!
![]() Også denne helgen brukes til å jobbe overtid, og pengene får ben å løpe på også. Oppdaget en oljedam under kjære Passaten min i dag, så det ble Hiakk til jobben i stedet. Får vel bruke kvelden til å krype under bilen og se hvor det lekker. Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld. Siste kveld i Varna, får vel si dessverre. Men man skal videre, først til Constanta. Turistkontoret sa at det ikke gikk buss søndager, men hotellet sier at det gjør, men med et rumensk selskap. Så jeg får stole på de myndige damene på Hotel Odessos.
Det har vært særdeles varmt i dag, og nokså slitsomt å bevege seg. Godt da at det bare er et par hundre meter til og fra stranden. Ellers er jo bulgarsk servicenivå under en viss kritikk, og det er til dels vankelig å forstå hvorfor f.eks. en Gin Tonic kan gjøres så vanskelig. I går fikk jeg f.eks. følgende utgaver: 1. Gin i ganske store mengder, is og tonic i en elegant flaske for seg selv. Dette kostet ca 16 kr. 2. Gin og tonic blandet ferdig i et glass, mindre mengder med både gin og tonic, prisen hadde øket til 24 kr! 3. Gin og tonic første gang bestilt på bar - javel, no prob, enkelt og kjapt servert, ca 20 kr. 4. Gin og tonic bestilt på samme bar - spørsmål om hva slags gin jeg skulle ha, og med litt prat, så skjønte han karen ikke mer engelsk, så førstemann måtte trå til. 5. Dagens 5. G&T forsøkt bestilt på "diskotek" - et av de få som har folk over 22 år og som kan spille 80-tallsslagere. Ble oppfattet som "tonic" - så fikk bare dette, måtte peke på flaska. Pris 16 kr. 6. Beveget meg ned i baren på samme sted - ny bestilling, hos sur og en dame som trodde hun var pen (og det var hun jo) - ferdig blandet - plutselig 40 kr!! 7. Lurte på å ta en til, men når jeg satt i baren tok den samme dama bare å fjernet glasset uten å spørre om jeg ønsket mer. Da var det nok for den dagen. :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |