![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny uke nye muligheter... prosjektarbeidet går sin gang og det btyr mye arbeid inne på kontoret. Ettermiddagen byr på et annet prosjekt - få EB i bedre form. Ha en bedre dag - du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Go' aften fra Nebraska.
Graduation i går gikk over all forventning - det var en utrolig artig opplevelse. Forspiste meg på diverse venner's receptions etter seremonien, men det gikk fint. Har i dag pakket en koffert, og den veier 45 lbs, så det er absolutt godkjent. Skal pakke ferdig i morgen, og ut på lunch med en venninne. Ellers nærmer det seg retur til fedrelandet. 10.01 am May 14 med UA 5100. Håper alt er pakket og klart til den tid. God natt! Ha en fin dag :-)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen der ute i mulighetenes verden
![]() Her skal man straks hjem og lete etter noen zzzzz'er før man skal på igjen i natt. I mellomtida skal jeg som EB jobbe litt med et prosjekt, nemlig å få denne stadig mere aerodynamiske kroppen i en smule bedre form ![]() Ha en strålende dag folkens!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
I dag blir det noen møter, litt kaffe, litt drøs, lese avis, løse noen IT-problemer, mer kaffe og mer drøs og så er det vel å komme seg hjem..... Ha en fin dag da forumister ![]()
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Nittedal.
Litt roligere start en det pleier å være på en Mandag. Snuppa skal på tur med barnehagen, og jeg er en av sjåførene for utflukten. Så det blir en tur til Vestby før kursen settes mot OSL og alt som venter på meg der. Solen skinner for øyeblikket så det håp om en flott dag. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. En vanlig dag med excel og power point venter. En treningstur er også planlagt, samt jeg må stryke skjorter siden jeg ikke gadd å gjøre det igår kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Ser ut til å bli en flott dag idag, greit vær og grei temperatur! Ny dag på FBU på NAX Conv Course, Sales and Service står på timeplanen idag! Gøy det! Så ender dagen oppe på OSL med litt tørrtrening i en ekte NAX maskin! Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra t-banen på vei mot Stortinget. Ny uke med nye muligheter og utfordringer. En skjorte skal hentes etter jobb idag, ellers ingen store ting på planen. Uken avsluttes med en liten tur til Torino hvor man skal nyte Melodi GP og feire 17. mai
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra kontoret i Wergelandsveien. En kald vind blåser over byen, men det ser ut som om sola er på vei. Ingen store aktiviteter idag, et par møter, men sånn er det jo. Og så må jeg hente juniors gjenglemte jakke et sted på Aker Brygge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her kan det meldes om CAVOK! Kroppen derimot er ikke så klar, ettersom forkjølelsen ramla over meg her i helga, så jeg sitter stort sett med nesa i en klut! Det er ikke noe spesielt moro. Spesielt når man har mye som skal gjøres også! Kjenner at det blir et par paracetter til frokost i dag. Ikke nok med det, men så skal jeg på dugnad rett etter jobb! Føler virkelig for 3 timers hagearbeid i ettermiddag i min form. Satser på litt lettelse i tjenesten der, gitt! I morgen går turen grytidlig til HAM for så å cruise hjem igjen! Godt å komme seg litt vekk! Bare nesa korker seg igjen snart! Hvis ikke får det medisineres med Jägermeister ![]() Ha en bedre dag enn meg, der ute... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen, WIAS HQ, hvor dagens andre kaffekopp står forran meg sammen med dagens gjøremål
![]() Farmer sier han har sett snø i dag, men downtown er det kun nedbør i form av vått regn. På hjemmebanen var det snakk om Cirkus Merano i kveld . . . Bare jeg er hjemme før Jack Bauer overtar tv skjermen kl 2140 så er jeg med! E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag - den obligatoriske morgenkaffepausen har kommet på plass nå med forum attåt. Litt treg start i dag pga. helgens utflukt, men nå er det full fart. Ha en fin-fin start på uken!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solfyllt Nærsnes.
Det har vært en nesten PC-fri helg med mye omkalfatringer, grunnet dårlig nattesøvn og en gryende forkjølelse. Søndagsturen til EWR måtte lempes over til en skipper på standby kl. 04:45 natt til søndag. Forsøk på en tur eller to i Vestmarka og rundt Semsvannet regnet bort. Utpå ettermiddagen i går var formen blitt såpass god at jeg kunne starte med demonteringen av de gamle garderobeskapene. Mye plunder og mas med bortgjemte spikere og skruer. Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag formiddag. Siste tre dagene i pappapermisjonen. Ai! "Sjefen" ligger ute i hagen og sover, og snart må far ut og fjerne de siste småkvistene i hagen (og tape over sprekken i rører til hageslangen) så plenen kan gjødsles i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Allt som vanligt i lärostaden första dagen jag är tillbaka från semestern. Full fart med massor av arbete igen och jag måste faktiskt säga att jag tycker det är skönt att vara "in action" igen även om jag gärna hade stannat kvar i BKK. Kom en ganska rejäl skur i morse men nu börjar det klarna upp. Projekt projekt och projekt är dagens stickord. Ha en fin start på veckan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag folkens...
Har brukt helga godt gitt... Sjarmøretappen på lørdag og handlet meg campingvogn i går så nå er sommeren spikret med tanke på fridag og slikt :-) Resten av uken består i kveldsvakt, dagvakt så 2 nattevakter før en liten langfri slår til på torsdag :-)
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag folkens fra Forus/Tananger,
En fin start på dagen og denne uka her over. Alt er bare fryd og gammen. Nydelig vær tross noe vind, men pytt det er vi da vant med. Morgen dagen byr "overraskende" på en flytur over fjellet til OSL med SK4002før den fortsetter senere i uka over til ABZ. Godt vi har noe å gjøre. Ha en fin dag godtfolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra barteland.
Her er man sykemeldt med råtten rygg på 5.dagen...fyttegrisen noe så kjedelig. Heldigvis har man forum for å komme seg gjennom lange dager..... Som Zico77 skriver...ustabilt vær, men akkurat nå skinner sola....iallefall på Stjørdal. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag. Tredje dag på rad med bacalao til middag. Slikt tar på, og man må ta seg en middagslur. Har fått i meg nok olivenolje på en stund, så nå blir det mange knekkebrød- og frukt-lunsjer framover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 16 | 15-02-2016 16:19 |