![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hadde med skiene sørover på påskeferie, ned med DY og opp med SAS. Siden SAS tydeligvis har gjort sitt for å gjemme bort bestillingen for ski på nett tenkte jeg å betale på OSL. Kunne ikke betale ved spesialbagasjeskranken, måttte gå til billettskranken til SAS og ble møtt av ei sur dame som først insisterte på å se boardingkortet, til tross for at jeg reiste billettløst; deretter måtte fylle ut et eget skjema på papir for å registrere det, og måtte taste inn kortnummeret fra mastercardet manuelt - de var ikke kommet så langt der at man kunne bruke det på betalingsterminalen.
Da jeg gikk klarte jeg ikke å dy meg for å påpeke at det burde vært mulig å gjøre det litt enklere i 2009... Men er det noen som kan forklare hvorfor det ikke er mulig å ganske enkelt fikse det hele med et par tastetrykk og å dra kortet? Og når kommer muligheten for bare å hake av for ski når man bestiller på nett uten videre dikkedarer (DY er enklere her, selv om det også kunne vært bedre). |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ski og mat i Megève | Someone | TripReports | 19 | 09-03-2013 14:16 |
På ski over Grø..eh OSL.. | viking1965 | Bilder & foto | 19 | 15-03-2011 21:58 |
Ski med Austrian og CSA | Someone | Reiseforum | 6 | 05-10-2009 15:32 |
Ski med Norwegian | Isbamse | Flyforum | 4 | 21-12-2008 00:26 |