![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Som det ses på denne er flyflåden hos Aeroflot blandt de nyeste....
http://www.planespotters.net/Airline...ssian-Airlines Du kan også se, at de kun har IL96 som russisk producerede fly... Den viser også kun Aeroflot-main, kan vi vel kalde det, ikke de mange Aeroflots, der findes...-Don og -Nord(det hedder det vel ikke mere).. -- Men interessant synes jeg at se alderen på flåden.. Hilsen Ole Last edited by sk931; 23-02-2009 at 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Ja, disse russerne er jo så skumle! De flyr jo bare med gamle og nedslitte fly.
I følge dette forums kloke koner. Veldig bra observasjon fra Aarhus ![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,338
|
![]()
Støttes Kjell Oskar! 100%
Takk til sk931! Hilsen Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Man er vel ikke den største entusiasten om man ikke har fått med seg ARAs omfattende flåtefornyelse de siste årene?
Forøvrig synes jeg det er like spennende at S7 nå er større enn ARA på russisk innenriks, men dén diskusjonen hører ikke hjemme i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Husk en liten detalj, Blubird. Aeroflot Russkije Avialinii slik det framstår i dag kommer fra gamle Aeroflots (GUGVFs) internasjonale avdeling så det er ikke unaturlig. Før Aeroflot ble splittet fløy ikke denne gjengen innenriks i det hele tatt.
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Det kan være så, men med ekspansjonstempoet S7 viser i disse tider, med innfasing av en haug nye og brukte modeller fra A320-familien og B737-familien så vel som B767-200 og -300, har jeg en magefølelse på at de også jakter tittelen på å være størst overall; innenriks som utenriks. Spennende tider i møte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Jøss, er alle tuppene ute, også TU154? Ja, ja, jeg kan jo ikke holde styr på ALT heller
![]() Det kommer kanskje noen RRJ etter hvert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
ARA flyr fortsatt TU154. S7 derimot flyr nå kun vestlig, dog ikke kun av nyere dato...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
![]() Er dog overrasket over størrelsen. Aeroflot er jo kun en lilleputt i internasjonal luftfart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
Denne skjebnen deles med flere tidligere ARA-arbeidshester i disse dager:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=821369 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
Quote:
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,459
|
![]()
Uten å avspore for mye, så har vel Transaero veldig mange vestlige fly også.
De flyr iallefall disse vestlige maskinene: -737-300 -737-400 -737-500 -737-800 -747-200 -747-300 -747-400 -767-200 -767-300 -777-200
__________________
Mvh Lars Tore Haugan Last edited by LTH; 24-02-2009 at 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2007
Location: Warszawa
Posts: 591
|
![]() Quote:
Ihvertfall, om piloten flyr beruset, det speiler ingen roll hvis det er A332 eller sovjetbyggd flying-coffin ![]()
__________________
LOT oss fly! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2008
Posts: 498
|
![]() Quote:
IL-86 er et drivstoffslukende underpowered fly som tiden har løpt i fra, så det hører nok hjemme som på bildet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
mens vi er inne på Aeroflot, så må jeg si at det er ganske sært at Aeroflot Russian Airlines fremdeles - snart 20 år etter Sovjetunionens fall - flyr rundt med kommunistsymbolet hammeren og sigden i logoen sin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,508
|
![]()
Aeroflot Nord flyr vel fortsatt med Tu-134? Ja, jeg vet det er et eget selskap, men likevel..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Deres vaner ombord på fly | Hypern | Reiseforum | 19 | 17-12-2016 06:04 |
bmi leier inn A330-200 fra Meridiana Fly--> hva vil skje med deres A330 | FlightDeck | Småprat | 6 | 01-11-2012 21:01 |
Aeroflot-fly bombetruet | litt-amatør | Flyforum | 0 | 22-12-2008 14:44 |
Sterling vet ikke hvem som handler deres fly... | laurenz | Flyforum | 10 | 20-09-2008 00:39 |
Når gav de deres kone et fly sist? | putzmeister | Flyforum | 0 | 08-11-2007 00:06 |