![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det ser ut som det er relativt bra priser med Cathay Pacific. Rundt £2000 for LHR-KUL er ikke så galt det. Jeg antar at en da må vi Hong Kong eller?
http://www.cathaypacific.com/cpa/en_...&WAemail=SALES De har også tilbud til f.eks. Sydney på økonomiklasse. £529 fra LHR er ikke verst det :-) Se http://www.cathaypacific.com/cpa/en_...Y_NEWSF_TXT_V2
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Regner med at det tilbudet var i biz? For i turist er vel 2 engelske laken drøy kost?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Noen slurvet vel litt med info, men på websidene står det:
Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Eller les hva Gard skriver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var kanskje litt uklar,,,£2000 var for businessklasse ja og £529 er med økonomi helt til Sydney. Det er ganske bra pris det. Men hvordan er Cathay Pacific på business og turistklasse? Jeg har aldri flydd med dem.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ut fra bildene på Airliners.net av "new business class" så ser det ikke ut som man lider noen nød der.
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Catay Pacific har vel alltid ligget høyt oppe på scoringene over god service i alle klasser. Har bare flydd dem en gang. Det var HKG-MNL i biz. Kun 2 timers tur i en 744. Utmerket service ombord. Loungene i HKG er noen av verdens beste! De regnes jo som en 5 stjerners flyselskap. Jeg husker vi kom inn med KLM på separate billetter, men hadde fått sendt baggasjen rett gjennom til MNL. Jeg var imponert over at de da hadde klart å henge på en Catay biz prio tag på mine kofferter. Og i MNL kom baggasjen ut i riktig rekkefølge: First, deretter biz og så de uvaskede masser. Det skjer ellers aldri når jeg har ankommet MNL med SQ, TG, KL, LH for å nevne noen.
Men generelt har de høye priser i forhold til de andre. Bare synd de ikke er i Stjernealliansen.... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Vårkampanje med Cathay Pacific", Australia fra 8395,- | Peppep | Reiseforum | 0 | 27-04-2013 15:09 |
Cathay Pacific till Arlanda | Holloman | Småprat | 3 | 03-04-2012 14:17 |
Cathay Pacific | afb | Reiseforum | 3 | 17-03-2010 23:37 |
BA Miles med Cathay Pacific | LN-AØR | Reiseforum | 3 | 12-04-2009 20:14 |
Cathay Pacific over Bergen? | WF203 | Flyforum | 15 | 10-10-2004 08:20 |