![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg har vært inne på dette spørsmålet før - men jeg skjønner det ennå ikke helt. (Beklager - men jeg er nok litt treg på grunn av for mye inntak av edelt granbarvann på blå flasker gjennom årene)
Hvis man har bestilt billetter gjennom Wideroe.no, Flight numrene er først SK(3663) og deretter LH(4438). Kan man da oppgradere med EB poeng? I så fall - ved innsjekk eller gaten? I så fall II - hvor mange poeng per person for begge etappene når det er bestilt under 1 tur? (og kan man oppgradere begge etappene på OSL?) I så fall III - Er det verdt det på CRJ 200 og 900 med LH? Laks? På forhånd takk for svar (NB! har prøvd via SAS logget inn, men de fant ikke noen av referansene mine) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kun SAS-flighter som kan oppgraderes (stand-by) ved gate.
Du skriver jo ikke noe om hvor du skal reise, poengsatser er jo avhengig av det. På korte turer innen Europa ser ikke jeg noe poeng i oppgradering med poeng, men det er nå meg da. http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medle...-poeng-pa-SAS/
Bare en passasjer... Last edited by TG923; 20-11-2008 at 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er dette en SAS flight når en av etappene "heter" SK?
Det er til Madrid via Hamburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
SK3xxxx er code-share flighter fløyet av andre selskaper. Dessuten kan man ikke oppgradere seg med poeng hos SAS fra economy til business innen Europa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Begge disse strekningene flyes av LH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så mye har ikke blåvannet skadet meg
![]() Er det mulig å donere disse ford***e poengene? Har til dags dato aldri fått brukt ett eneste, de forfaller og forfaller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med Eurobonus-points kan du få Star Alliance confirmed upgrade på LH hvis du er booket i Y eller B-klasse. Med SAS innen Europa går det kun å oppgradere seg til biz mot poeng på gate/check-in fra Eco Extra (Y/S/B-klasse).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvorfor kan en ikke oppgradere fra økonomi hos SAS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
De hadde en gang en ordning at man kunne donere til Redd Barna el.l., men finner det ikke nå. Du kan jo evt. spandere en flytur eller hotellovernatting på noen?
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avbestille oppgradering for poeng (SAS) | KristianSk | Reiseforum | 2 | 12-03-2014 08:30 |
Oppgradering m./uten sertifikat/poeng på CO | OSLJW | Reiseforum | 16 | 05-05-2011 20:24 |
EB poeng... Igjen (Oppgradering) | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 15-01-2009 16:48 |
Oppgradering på poeng med SAS ? | Gulboble | Flyforum | 12 | 19-08-2008 15:52 |
Om oppgradering med poeng på SAS | Bizflyer | Flyforum | 2 | 26-11-2006 01:28 |