![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som har tips til billige hotell i Bergen?
![]() samme hva, billig som mulig ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tja...., nå aner jeg selvsagt ikke hvilken standard du er ute etter, men Best Western Hotel i C. Suntsgt. 18 selger rom FRA kr. 750,-. City Apartment i Cristiesgt. 14 selger rom FRA kr. 469,- og det finnes sikkert flere av den typen om man leter litt.....
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hotell i Bergen er generelt ganske dyrt, men Thon Hotel Bryggen Bergen er innenfor Budget-segmentet til Thon-kjeden, vi har et eget P-hotels-hotel med rimelige priser og ellers kan jeg vel nevne City Box som har rom fra 400 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Jeg foreslår at du gjør et søk på http://www.billighotell.no. Jeg finner hoteller under 500 kr. der. (Kommer litt an på hvilke dag/dager du skal overnatte og om du er alene eller må ha dobbeltrom) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Finnes det ikke vandrerhjem i Bergen da?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Denne tråden er et år gammel...! Men kan nevne Best Western Hotel Hordaheimen som har enkeltrom til 595 kr. - og Rica Hotel Bergen som har rom til 695 kr. for enkeltrom for evt. andre interesserte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Kom over denne tråden når jeg søkte på hotell i Bergen. Hotell.com er vel kanskje det mest gunstige alternativet. Jeg fant også en del hoteller på http://www.ihotell.no/norge/bergen/hotell.php Thon hotell Bergen Brygge kan man bestille for under 700 kroner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, denne prisen får du også på thon.no. Men dette hotellet er et skikkelig møkkahotell som jeg ville holdt meg langt unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Billig hotell i Oslo nær Sentralstasjonen | ENGM 911 | Reiseforum | 12 | 20-04-2013 12:51 |
Bergen – Beijing - Bergen med LH CRJ 700 & A380, Business class | Ruby | TripReports | 25 | 11-12-2012 15:25 |
Billig flybilletter Bergen-Singapore i Februar | LadyGaga | Reiseforum | 8 | 24-07-2012 13:01 |
Billig hotell i stockholm | mckvakk | Reiseforum | 7 | 15-07-2011 14:01 |
Billig Heathrow hotell med shuttle eller gangavstant | T.A.K | Reiseforum | 1 | 26-12-2010 03:17 |