![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Kanskje dette er en dum idé og noe som kunne blitt funnet svar på på internett men jeg prøver likevel. Tenkte å lage en liste her på forumet som viste hva slags handlingselskap de forskjellige selskapene hadde på norske/nordiske flyplasser? Er dette en dum idé?
Her kommer jeg med en oversikt over det jeg vet på Sola. Så kan dere komme med resten av norden/norge viss dere har. Denne listen kan jo brukes til så mangt. Stavanger Lufthavn, Sola: Norport Handling: Faste: -Norwegian -WestAir Sweden, Posten -Danish Air Transport - DAT -Welcome Air -Vildanden Charter: -De fleste Antonover -SundtAir -Universal -FlyNordic -Israir -En del VIP ----------------------------------------------- Widerøe: Faste: -Widerøe -KLM -CityStar Airline -AirBaltic Charter: -Coast Air -Mange forskjellige småfly ---------------------------------------------- SGS: Faste: -SAS -Eastern Airways -Atlantic Airways -Lufthansa -TNT -Westair som flyr for DHL Charter: -MyTravel -Spanair -SunExpress -Atlasjet -Cimber Air Pegasus Viss jeg har glemt noe skrik ut!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I TRD er følgende handlingselskaper stasjonert:
SGS: SAS Widerøe Coast Air Alt av charter, dvs MyTravel, Novair, Spanair, Air Europa, Sun Express, Pegasus osv. Røros Flyservice: Norwegian KLM Det jeg undrer meg over er at ikke Røros har mer charterhandling. Det er jo mye charter i TRD, spesielt i sommersesongen.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Widerøe handler Westair på OSL og BOO (mulig også andre steder)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Vi har en plansje hengende ute på innsjekksområdet som forteller hvilke selskaper som blir handlet av SGS i Stavanger, og det er litt flere enn de som er nevnt her.
SGS i Stavanger: Faste: Allerede nevnt Charter: Thomas Cook Scandinavia EuroLOT LOT Polish Airlines Turkish Airlines Sun d'Or International Airlines Spanair Pegasus Airlines Atlasjet Sky Airlines (tyrkisk) Air Europa EuroCypria Futura Novair TUIfly Nordic og andre TUI-flyselskaper Nouvel Air + de fleste adhoc charter og de fleste NetJets flightene + Ryanair når de ikke kan lande på HAU Når det gjelder Norport og Widerøe så stemmer vel resten. Eneste er at WF har fått Cimber Air og City Star er long gone. Last edited by LN-RRA; 15-05-2008 at 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oversikt over flyselskaper med respektive handlingagenter på OSL:
http://www.osl.no/index.asp?startID=...guagecode=1044 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SGS i Tromsø:
Widerøe Nordkalottflyg Aeroflot Nord SAS Norge Røros Flyservice: Norwegian West Air Sweden Andre småcharter Charter: Spanair AtlasJet Sun Express Eurocypria Balkan Holidays Air Europa Iberworld Å andre små charter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
OSL Slave
|
![]() Quote:
SGS har f.eks min favorit å handle på OSL .. Ryanair ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan det være at WF@OSL ikke hadde noen med kjennskap til Griser før de nå har overtatt KLAF ? , så nå burde de vel kunne....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
BT burde jo oppfylle det kravet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
OSL Slave
|
![]() Quote:
Men vet at Ryanair nylig godtok en ny kontrakt med høyere pris tji hi. Husk at Ryanair på OSL er ikke så vanskelige, de går jo som regel tomme tilbake, men har stått kl 0130 på natta med to avganger med pax, alene på fjernpark. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg husker en stakkar i SGS hadde to FR-maskiner inn, samtidig som det kom inn to DKer, hvorav den ene hadde litt problemer. Var vel en god dag, og som vanlig intet sykefravær...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En oppdatering for Norport:
Norport Handling: Faste: -Norwegian -WestAir Sweden, Posten -Danish Air Transport - DAT -Welcome Air -Vildanden Charter: -De fleste Antonover -SundtAir -Universal -FlyNordic -Israir -Air Charter Service -Volga Dnepr -Finnair -Danu Oro Transportas -En del VIP
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian bytter handlingselskap fra 8 november. | PAS | Flyforum | 90 | 09-11-2008 05:51 |
AirBaltic skifter handlingselskap? | Whatever | Flyforum | 21 | 23-05-2008 12:42 |
Treigt handlingselskap i SAS? | flightengineer | Flyforum | 58 | 19-03-2008 09:42 |
Hvilket handlingselskap har du best erfaring med? | Whatever | Flyforum | 7 | 07-12-2007 19:25 |
Eastern Airways har valgt handlingselskap.... | LN-RRA | Flyforum | 1 | 02-08-2007 13:54 |