![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
(Gårs)Dagens tall er: 906!
![]() I tillegg tror jeg har jeg har kommet frem til hva min påske skal gå til. Ta med kamera-sekk, tripod, laptop-sekken og litt literatur og så booke med meg en køye med internett-tilgang på hurtigruten og ta KKN-BGO. Har sendt de noen spm og om det går i boks så booker jeg det i morgen. Ny flyplass, nytt segment, og ny båt. ![]() -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hurtigruten vinterstid er en staalende opplevelse!! Gled deg!
G'aften fra iskalde Montreal. Har akkurat returnert fra middag med oevrige IATA-delegater og det er like foer jeg stuper i hotellets silkemyke seng. I morgen er det atter en dag .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Skal ikke påstå jeg våken, men oppe er jeg. Å stå opp så tidlig er tortur, men noen ganger så må man. Spesielt når man skal rekke ett fakirfly som går før kl7. Hadde det vært helg er det jo ikke sikkert jeg hadde lagt meg ennå.
Uansett, idag settes nesen mot Kitzbuhel hvor resten av uken skal tilbringes på ski. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Etter gårsdagens tur rundt i Østfold er det sikkert nok som venter på meg på kontoret. Ellers drar det seg mot helg - herlig. Ha en bedre onsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra Kensington. London har litt overskyet i dag, men SKY News lover at det skal bli bedre. I dag blir det sightseeing med London Ducktours, litt shopping og en og annen White Chocolate Mocca på Starbucks og musicalen Chicago i Covent Garden i kveld. OSL-LHR med SKBU i går gikk som vanlig greit - med MASH på laptopen gikk turen veldig raskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahh, endelig en arbeidsdag som ser ut til å fortone seg som normalt!
Har hatt et par dager med sterk vind på kysten og til dels alle flyanløp i Brønnøysund og absolutt alle i Sandnessjøen har blitt omdirigert til Mosjøen. Bare hyggelig å kunne bistå, men med vinterferieavvikling her på stasjonen har vi ikke hatt tilgang til å kunne kalle ut ekstra mannskap og da tærer det fort på kreftene ![]() Men i dag har alt gått så meget bedre! Går mot nok en arbeidshelg så her blir det lite vinterferie og skigåing ![]() Egil B
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Glad morgen fra Bodø. Endelig begynner jeg bli frisk etter 1 uke med influensa. Har fri fram til fredag og da går jeg på arbeidshelg. Regner med å møte Egil i MJF
![]() I dag er det bare 1 mnd til avreise til Thailand. Blir godt å få opp kjernetempen litt. Ha en fin fin dag
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God "morgen" fra Norrköping - Sveriges tionde största stad! Ankom med gode gamle Skyways F50 i går, men i dag stikker jeg igjen med Cimbers CRJ. Kungsängen var en sjarmerende flyplass (grenser vel til flygfält), og jeg skal se om jeg kan titte litt rundt i dag hvis det ikke dukker opp store problemer med de tingene konsulentene her jobber med. Hadde jeg visst for mer enn 36 timer siden at jeg måtte ta en tur hit skulle jeg forsøkt å koordinere litt med Kungsängen her på forumet - L8R, dude.
Ha en fin dag, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Høgskolen i fredrikstad... Atter en dag
med lekser mye arbeid.. Men måtte ta meg en tur innom her for å få tankene over på noe annet... ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |