![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Har en kompis der oppe som skulle ta fly nå i kveld, skulle hente han etterpå.. Nå i sta ringer han og sier at han ikke kommer i dag, ingen norwegian-ansatte der oppe på jobb, en sas-ansatt sa visst at ruta var lagt ned.. Høres merkelig ut siden han hadde billet på flighten.. Prøver å finne rutetider på norwegian sine sider, men kan ikke finne noe.. Noen her inne som kan komme med no info om flight-tider fra eve, eventuelt mer info om de siste flightene for kveldene?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Forbauser meg ikke. På Nyttårsaften snakket jeg med 3 passasjerer som skulle til Paris Orly med DY.. trudde de.
Billettkontoret var stengt, ikke en NP ansatt i milsomkrets og de hadde ikke fått beskjed fra DY at ruten ikke skulle gå, reisedokumentet var det ikke noe feil med.
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
Dette er jo i såfall fryktelig dårlig service da.. sikkert ikke noe nytt at sånt skjer, er ikke så mye ute å resier med fly jeg, så de ganga jeg har reist har det stort sett gått greit.. Men litt rart at de kan utstede reisedokumenter på fly som ikke går da?? Noen med direkte tilknutning til DY her som har noe å komme med eller? Npr jeg har besøkt kompisen min der oppe har jeg alltid flydd 21.05 hjem sjøl, den han skulle med i dag..
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Norwegian har kun 1 avgang mellom EVE og OSL (unntatt søndag hvor det er 2) i januar og februar. Vil anta at Norwegian har sendt varsel om dette hvis dem har solgt billetter til avganger dem senere har endret/kuttet. I mars er det 2 daglige avganger igjen ser det ut til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Pleier å være forferdelig mye bagasje på Evenes flyet, så ruten må da gå godt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe styrker rutetilbudet til/fra Harstad/Narvik Evenes (EVE) | Cecilie | Flyforum | 0 | 02-11-2016 22:26 |
Sommerrute fra Harstad/Narvik Lufthavn (EVE) til Italia? | Tarzan | Småprat | 1 | 27-12-2014 01:41 |
Med Norwegian fra TOS til OSL en nydelig fredag ettermiddag | EspenRR | Bilder & foto | 1 | 15-09-2012 08:12 |
Norwegian øker til Praha fra OSL | Glenn | Flyforum | 1 | 12-02-2012 20:40 |
Trykkfall for Norwegian fra HAU til OSL i dag | stistens | Flyforum | 27 | 08-01-2010 23:51 |