Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-12-2020, 07:48   #1
Fellowship
ScanFlyer Dusty

Fellowship's Avatar

Default Glad torsdag!

Hei!
Det hav vel ikke skjedd tidligere at jeg har åpnet god morgetråden to dager på rad.. Men jeg ønsker alle en god dag, her skal det kokes tevann før hjemmekontoret snurres i gang, og det er god tid enda før Teams møte med litt ansvarsfordelig fremover.

Og så kan det jo bli en glad kveld på Zoom, selv om å møtes på ordentlig står høyest på ønskelisten, men det får vi komme tilbake til.

Gled en som gruer seg til jul

Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly
Fellowship is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 07:53   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Glad torsdag!

God morgen fra Forus. Kaffe i koppen og så langt bare velstand. Første dag på jobb etter noe fri i forbindelse med flytting. Og første gang man kjørte bil til jobb. Med litt over 9 kroner i bomringen er det definitivt billigere en å ta bussen, som ikke har like bra rutetilbud der man bor nå. Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp på FlyZoom senere i dag.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 08:14   #3
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Kolsås. Får se om man får til noe god løsning for FlyZoom i ettermiddag, da jeg kun har en stasjonær PC helt fri for webkamera til privat bruk. Finnes visst løsninger som lar telefonen fungere som kamera. Får fikle litt.
Får vel også ta turen over til dagen luke i julekalenderen til Fellowship
https://forum.flyprat.no/showthread....58#post1217858

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 08:48   #4
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God dunkemorgen fra Lillestrøm. Spunteligaen rett utenfor soveromsvinduet gav som vanlig gass fra kl 07. Det er heftige greier altså. Nok til at det er faktiske bølger i kaffekoppen min. Har et veldig sterkt håp om at de tar seg fri i morgen tidlig.

Så ser jeg forhåpentligvis mange av dere på skjermen i kveld.

Jeg har aldri hostet et møte med så mange før, så jeg er riktig spent på at teknikken fungerer. Ellers blir det noen hektiske minutter for lille meg i efta.

Nå bærer det inn på bortekontoret, men først må jeg åpne øl-julekalenderen!

Ha en usedvanlig fin dag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 09:00   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Hvalstad. Meny har vært her og med 99% riktig levering, såp er både kjøleskap og kjølerom fyllt opp for den neste uken. Det skal så jobbes litt, teames litt, før jeg tar en raskt tur inn til Asker for noen ærend. Ha en fin dag

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God dunkemorgen fra Lillestrøm.
Grisegutt....
Old 03-12-2020, 10:26   #6
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

God dag fra Florida.
Har ikke så mye å melde i disse ulvetider, men ble nyskjerrig på hva dette er:
Quote:
Spunteligaen

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 10:30   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-RTP View Post
God dag fra Florida.
Har ikke så mye å melde i disse ulvetider, men ble nyskjerrig på hva dette er:

Det er den gjengen som står med store maskiner ca 7-8 meter fra soverommet vårt, og dunker mange meter lange betongsøyler ned i bakken.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 10:35   #8
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Det er den gjengen som står med store maskiner ca 7-8 meter fra soverommet vårt, og dunker mange meter lange betongsøyler ned i bakken.
Høres ut som en effektiv vekkerklokke, da?

God dag fra gjemmekontoret. Passe med arbeidsmengde, men mest fordi noen andre ikke har helt klart å gjøre jobben sin.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 10:54   #9
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Quote:
Aha, slik ja. Er vel ikke stas med sånne naboer hvis man har vært på fest dagen før?

(Har følt det på kroppen, bodde i midt østen ved siden av en moské, dem begynte å ule om Allah grytidlig med utvendige høytalere utafor soveroms vinduet mitt. Dro ned og klippet av ledningene til høytalerne en sen natt, da ble det stille noen dager, men dem fant det ut og spleiset ledningene. Da begynte bråket igjen og jeg dro ned igjen, slet av spleisen denne gangen så ble det stille igjen, men det ble også nattevakt utafor moskeen de neste ukene. Ventet til vakten sov en dag og klippet ledning nok en gang. Dem fikk reparert det og gaulingen begynte på igjen, da klikket det og jeg sprang ned og inn i forsamlingen og ba dem stoppe bråket. For å si det mildt så var dem ikke særlig sympatisk og det ble amper stemning i lokalet.
Fant det best å skygge, samt å flytte til andre siden av byen. )

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 11:14   #10
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Peis på kantina her på Ris. Fått gått en bra tur allerede...i lett yr. I kveld blir det italiensk julebord med mannen min her hjemme. Med fri i morgen er det jo en herlig fredagsfølelse som nå brer seg i kroppen...
EB is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 11:52   #11
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God formiddag fra Bergen. Her er det ferieuke, og nesten ikke jobbing... I hvert fall offisielt. Nå er det lunsj og avslapping. Til kvelden blir det digitalt julebord, noe som kan bli riktig så interessant! Snakkes senere de som er med der.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 15:47   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Gmmoorgen .. Her i rød sone går det etter forholdene bra. Både frokostblanding for de neste 10 dagene og bikkjemat for de neste 5 er ferdig eller i produksjon .. så travel morgen innimellom kaffekopper og kjefting på forikringsselskapet til svigerbeistet .. at det går an å gjøre noe så enkelt så komplisert ... dere har noe å lære her .... menmen, sånn er det amerikanske helsevesenet.

Pauseunderholdning, ja .. kanskje vi skulle opprette MOW's Bikkjematkokehjørne på zoom'en etterpå? Nææ .. kanskje neste gang ...

Sneiks!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 15:53   #13
Polaris
Free Luigi

Trilla barnevogna 5km mens hunden tilbakela sikkert 10km på samme strekka. Nå regner det ute, så timinga var god.

Nå var det bare å være kreativ for dagens middag til mannfolket kommer hjem fra jobb
Old 03-12-2020, 19:26   #14
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by LN-RTP View Post
Aha, slik ja. Er vel ikke stas med sånne naboer hvis man har vært på fest dagen før?

(Har følt det på kroppen, bodde i midt østen ved siden av en moské, dem begynte å ule om Allah grytidlig med utvendige høytalere utafor soveroms vinduet mitt. Dro ned og klippet av ledningene til høytalerne en sen natt, da ble det stille noen dager, men dem fant det ut og spleiset ledningene. Da begynte bråket igjen og jeg dro ned igjen, slet av spleisen denne gangen så ble det stille igjen, men det ble også nattevakt utafor moskeen de neste ukene. Ventet til vakten sov en dag og klippet ledning nok en gang. Dem fikk reparert det og gaulingen begynte på igjen, da klikket det og jeg sprang ned og inn i forsamlingen og ba dem stoppe bråket. For å si det mildt så var dem ikke særlig sympatisk og det ble amper stemning i lokalet.
Fant det best å skygge, samt å flytte til andre siden av byen. )
Ha ha.. Den vekker minner - vi bodde 40 meter fra en stor moske i Dubai. Der gikk det hardt for seg over høytalerene, spesielt fredager og alle dagene under ramadan. Noen kloke hoder i nabolaget (faktisk muslimer) hadde underskriftskampanje som krevde at lyden skulle senkes.. Selvfølgelig resulterte dette i at de guffet russe-annlegget på full guffe en periode og barna lå plutselig 30 centimeter over sengene sine 05.40 og morgenen og hele fredagsbønnen gikk i sin helhet både på engelsk og arabisk (ca halvannen time) Dette roet seg heldigivis ned etterhvert.

God kveld fra stugu.. Sliten foran peien etter snaue to timer ii marka med deillig snø og en god lunsj på Ullevåseter.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules