![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei!
Det hav vel ikke skjedd tidligere at jeg har åpnet god morgetråden to dager på rad.. Men jeg ønsker alle en god dag, her skal det kokes tevann før hjemmekontoret snurres i gang, og det er god tid enda før Teams møte med litt ansvarsfordelig fremover. Og så kan det jo bli en glad kveld på Zoom, selv om å møtes på ordentlig står høyest på ønskelisten, men det får vi komme tilbake til.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Kaffe i koppen og så langt bare velstand. Første dag på jobb etter noe fri i forbindelse med flytting. Og første gang man kjørte bil til jobb. Med litt over 9 kroner i bomringen er det definitivt billigere en å ta bussen, som ikke har like bra rutetilbud der man bor nå. Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp på FlyZoom senere i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Får se om man får til noe god løsning for FlyZoom i ettermiddag, da jeg kun har en stasjonær PC helt fri for webkamera til privat bruk. Finnes visst løsninger som lar telefonen fungere som kamera. Får fikle litt.
Får vel også ta turen over til dagen luke i julekalenderen til Fellowship ![]() https://forum.flyprat.no/showthread....58#post1217858 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dunkemorgen fra Lillestrøm. Spunteligaen rett utenfor soveromsvinduet gav som vanlig gass fra kl 07. Det er heftige greier altså. Nok til at det er faktiske bølger i kaffekoppen min. Har et veldig sterkt håp om at de tar seg fri i morgen tidlig.
Så ser jeg forhåpentligvis mange av dere på skjermen i kveld. Jeg har aldri hostet et møte med så mange før, så jeg er riktig spent på at teknikken fungerer. Ellers blir det noen hektiske minutter for lille meg i efta. Nå bærer det inn på bortekontoret, men først må jeg åpne øl-julekalenderen! Ha en usedvanlig fin dag
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Meny har vært her og med 99% riktig levering, såp er både kjøleskap og kjølerom fyllt opp for den neste uken. Det skal så jobbes litt, teames litt, før jeg tar en raskt tur inn til Asker for noen ærend. Ha en fin dag
Grisegutt.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God dag fra Florida.
Har ikke så mye å melde i disse ulvetider, men ble nyskjerrig på hva dette er: Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det er den gjengen som står med store maskiner ca 7-8 meter fra soverommet vårt, og dunker mange meter lange betongsøyler ned i bakken.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God dag fra gjemmekontoret. Passe med arbeidsmengde, men mest fordi noen andre ikke har helt klart å gjøre jobben sin. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() (Har følt det på kroppen, bodde i midt østen ved siden av en moské, dem begynte å ule om Allah grytidlig med utvendige høytalere utafor soveroms vinduet mitt. Dro ned og klippet av ledningene til høytalerne en sen natt, da ble det stille noen dager, men dem fant det ut og spleiset ledningene. Da begynte bråket igjen og jeg dro ned igjen, slet av spleisen denne gangen så ble det stille igjen, men det ble også nattevakt utafor moskeen de neste ukene. Ventet til vakten sov en dag og klippet ledning nok en gang. Dem fikk reparert det og gaulingen begynte på igjen, da klikket det og jeg sprang ned og inn i forsamlingen og ba dem stoppe bråket. For å si det mildt så var dem ikke særlig sympatisk og det ble amper stemning i lokalet. Fant det best å skygge, samt å flytte til andre siden av byen. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Peis på kantina her på Ris. Fått gått en bra tur allerede...i lett yr. I kveld blir det italiensk julebord med mannen min her hjemme. Med fri i morgen er det jo en herlig fredagsfølelse som nå brer seg i kroppen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Her er det ferieuke, og nesten ikke jobbing... I hvert fall offisielt. Nå er det lunsj og avslapping. Til kvelden blir det digitalt julebord, noe som kan bli riktig så interessant! Snakkes senere de som er med der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Gmmoorgen .. Her i rød sone går det etter forholdene bra. Både frokostblanding for de neste 10 dagene og bikkjemat for de neste 5 er ferdig eller i produksjon .. så travel morgen innimellom kaffekopper og kjefting på forikringsselskapet til svigerbeistet .. at det går an å gjøre noe så enkelt så komplisert ... dere har noe å lære her .... menmen, sånn er det amerikanske helsevesenet.
Pauseunderholdning, ja .. kanskje vi skulle opprette MOW's Bikkjematkokehjørne på zoom'en etterpå? Nææ .. kanskje neste gang ... Sneiks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
Trilla barnevogna 5km mens hunden tilbakela sikkert 10km på samme strekka. Nå regner det ute, så timinga var god.
Nå var det bare å være kreativ for dagens middag til mannfolket kommer hjem fra jobb ![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
God kveld fra stugu.. Sliten foran peien etter snaue to timer ii marka med deillig snø og en god lunsj på Ullevåseter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |