![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....Cockpitview og SQ321 lukk øyner og ører, Copper River er her !! Alaska Airlines hiver ut passasjer seter og flyr laks i stedenfor - mens vi står i lange køer for årets første Copper River King
![]() Ha en bedre tirsdag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her skal man være på jobb kl 715. Skulle gjerne sovet mer altså . Ser at billetten min i løpet av natta har kommet til København via Køln. Dhl er fine saker altså.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen insisterte på å komme først i barnehagen, så da fikset vi det, så nå sitter jeg å nyter frokosten i fred og ro. En liten espresso og litt rydding før Warszawa Vask og Bøtte dukker opp. Etter jobb blir det mer rydding da jobben med å tømme leiligheten før fotografering tar sin tid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings. Våknet av meg selv i morges og ingen fine sykepleiere som strøk meg på armen. Nuvel. Straks frokost tipper jeg og så får vi se hva dagen bringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God morgen fra OSL. Mye folk her idag. Og sjokkerende syn i taxfreebutikken. De hadde jo nesten ikke røyk (!!). Har noen glemt å fylle på/bestille. Ingenting nesten av storselgere som Lucky Strike, Prince Mild etc. Da får jeg kjøpe til de som skal ha på vei hjem med Color Line. Håper virkelig ikke det samme har skjedd der.
Ønsker alle en fin dag!
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Tyske bondelandet!
Deilig vær og temperatur og hele dagen skal brukes på å forflytte seg med bil opp til Hirtshals og derfra ferge hjem. Så en laaaang reisedag venter. Så er det jobb igjen i morgen og da er den pinseferien over. I går var vi ute og besøkte en asparges farm. Moro å se hvordan denne fantastiske grønnsaken vokser og hvordan den behandles. Har spist asparges i 5 dager nå, så tipper det kan holde nå frem til neste vår..... God tirsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Jæren. Flybiletter er ordnet for årets korte sommertur mens arvingen sover formiddagsblund. Og som vi så ofte før har konstatert er det mye å spare på å sjekke priser hos flere sleskaper...
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra en solfylt prærie. Kan følge opp Gunnar med å konstatere at det kan være lurt å sjekke samme selskap flere ganger også. Hilton ble 30 dollar rimeligere/natt. Og med fire netter blir det jo litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra tiggerstaden. Fikk en herlig dukk i utebassenget tidligere idag og verker etter å komme meg ut i godværet igjen. Og fortsatt irriteres jeg over å ikke ha klart finne en passende destinasjon for den ledige helgen jeg har i februar. Den måneden er stadig en nøtt å knekke. Ha en god en alle som ikke har utfordringer med februar.
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Hvilken søkemotor brukte du?
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp. Her har man allerede rukket en tur på gymmen før frokost og morgenstell. Man må jo være velstelt og topptrent når man skal entre stemmelokalet. Primærvalg her i dag, bl.a. for guvernør. Skal ihvertfall ikke stemme på denne klovnen.
https://youtu.be/Dqs3M85E0iI Allerede hatt første regnskur, som det sømmer seg på en slik dag. Flere skal være på vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra det Fleslandske. Dette ser ut til å bli en herlig dag! Endelig på vei hjem etter 13 dager på Haukeland. Kommer til å savne de søte sykepleierne da. Men men....
Hurra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God eftermiddag fra Bæærrgen, som tager imod med lunt sommervejr og
strålende solskin! Jeg er på det sidste ben af min visitnorway trilogi, og nu skal jeg ud og opleve byen! Den trevlige svenske skipper på OY-KAL mente også, at vi skulle 'Ha en på opleveren' undervejs og holdt et højt informationsniveau! I ønskes en god tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Vi har ikke obsertvert Puma her ute paa oeya, men svart bjoern og villhunder (Coyotes( er det ofte vi ser.
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_...gional_Airport God ettermiddag fra Alfaset. Ble overtid, gitt. Heldigvis kortere til helg nå enn det var på denne tiden forrige uke. ellerno. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Knapt. Den må forhåndsbestilles. I hvert fall var det slik.
Sent fra min SM-T530 via Tapatalk
![]() |
#20 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hudson river på Nrk nå... | ohegge | Småprat | 1 | 01-11-2011 20:45 |
Helikopterstyrt i East River, NYC | LN-KOG | Flyforum | 0 | 05-10-2011 10:43 |
(små)-fly og helikoter kollidert over Hudson river.. | SudCaravelle | Flyforum | 6 | 09-08-2009 10:20 |
Kan du lande på Hudson River? | Holmion | Flyforum | 4 | 05-02-2009 17:18 |