![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Hotel Tivoli i København. Aldri feil å våkne opp i denne byen. Nå venter noen timer på vårt danske kontor før det blir fri med en feriedag her i morgen. Ha en dejlig dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Jobben kaller, da jeg i motsetning til Kamerat Bob ikke er satt i tvunget hjemmekontor. Stjerneklart her i hovedstaden, selv om Yr varsler varmere og våtere utover dagen. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 16-11-2017 at 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gord morgen fra Groruddalen, her er fremdeles veldig mørkt og greit vær - dagens skal by på overraskelser når det gjelder været.
Ingen flybevegelser for meg i dagv- så det blir en flott dag på kontoret. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Sitter her med dagens tredje kaffekopp og det er vel alt det er å si om den saken. Gleder meg til en uke ferie som starter på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra litt vestenfor!
Lat dag igår, litt overtid idag og om to uker er det på tide å reise mot det årlige pinnekjøttlaget i Nice. Digger denne tiden opp mot jul. Førjulsbelyst torsdag ønskes ![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 16-11-2017 at 09:22. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Faen, det ble ikke meg denne gangen heller.....
Jeg som hadde rydda plass på kontoen, lekte med masse reiseplaner i hue og til og med jekka meg en øl litt på forhånd for å feire. Men NEIDA..... Så da måtte jeg opp tidlig og gå på jobb i dag allikevel..... Er det rart jeg drikker??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Litt sånn små-kjølig på denne kanten og oppholdsvær, men også her skal været bli noe verre etter hvert. På grunn av høyden frykter jeg dog at nedbøren fort kommer i hvit farge rundt husene her. Dagens planer er intet annet en noe forefallende husarbeid, altså kjedelig men høyst nødvendig. Foruten det tas dagen som den kommer. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg vant ikke 300 millioner i Vikinglotto i går.
![]() Men som man sier bedre enn ingenting. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra AF1775. Rimelig omvei til Warszawa, men hva gjør man ikke for å få fløyet A318 fra OSL?
Ble litt overrasket over at jeg måtte grave frem passet for å boarde. Trodde først ikke de trengte ID, og når de første trengte det så burde det holde med førarkort. Men niks. Uansett... Det blir 3 turer med denne A318 de neste 7 dagene så da skal vi nok rekke å bli lei. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. så smått begynt å lysne her i vestsørøst. Kunne godt trengt en pott selv i det lokalo lotteriet, men nei. Ingenting her heller. Ekstra surt ettersom jeg måtte ut med $2600 i går for ny vannledning ned til brønnen.
Oh well .. som for Kammerat Bob blir det hjemmekontor i dag, dog uten væpnet vakt ved døra. Hvis da ikke skarpe tenner teller som våpen. ![]() Ha en god torsdag, enten dere har gjemme eller bortekontor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God torsdag fra Phnom Penh hvor klokken er rukket å bli 20:40. Varm og solfylt her, ja nesten ubehagelig....
Straks blir d en sen middag etterfulgt av litt drikke på en av byens buler. I morgen blir det killing fields og et palass. Ha en fin fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Fortsatt mange fine buler i Phnom Penh ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå og god ettermiddag.
For en sjelden gangs skyld gjemmekontor i dag jeg også, etter tre laaange arbeidsdager tidligere i uka. Nett nå flyr LN-TUD sin avskjedsflight over Nordsjøen etter ganske nøyaktig 19 år med OSL som sin faste base. Første fly som ble levert til BU etter at OSL åpnet, og hadde ff 27-10-1998. Last Revenue flight ble utført 1.november som SK 335 fra TRD til OSL.
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Tok faktisk LN-TUD da jeg var på OSL for en drøy måned siden ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
G'torsdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 07-03-2019 13:17 |