![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vi skal på ferie til Cuba i november og spottergenet klør jo ved tanken
![]() Er det noen som har noe erfaring med dette eller vet noe om dette er noe som er lurt å gjøre - kanskje er ikke sånne raringer som oss så populære? Dersom spotting er OK, vil det selvfølgelig være artig å se på russisk stål fra Cubana, men det flyr også masse spennende der som det kunne være artig å få med seg. Men - dersom slike aktiviteter ikke er velkomne er det vel best å holde seg unna så man ikke kommer borti uheldige episoder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Jeg har ikke erfaring med Cuba / Havana, men denne fremgangsmaten har gitt gode resultater i Canada og paa Hawaii:
- Soek opp bilder paa Airpics (alltd foerst (og meget store paa Canada 6000+ bilder fra Vancouver omraadet)) deretter Airliners.net - Bildene forteller mye om spottemuligheter og noen minutter gir et positivt inntrykk av aktivitet og tilgjengelighet. - Jeg velger saa ut et 10talls spottere som jeg kontakter via email - som regel faar jeg svar fra 5-6 etter kort tid, og 2-3 har igjen meget gode tips. Gleder meg til aa se bildene !
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk Anders - det var god info. Så var det bare å vurdere om man skal ta sjansen på å prøve litt spotting og er evt møte med myndighetene :-)
Sent fra min E5823 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Havana - Miami | dhgang03 | Reiseforum | 10 | 25-02-2010 22:44 |
Innenriksfly Havana-Santiago de Cuba (Charter Apollo) | SpottAir | Register- og ATC-Forum | 5 | 12-12-2009 15:56 |
Sjelden destinasjon - Havana på tilbud | Discus | Reiseforum | 1 | 14-05-2009 15:35 |