![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Drittvær - det regner i bøttevis - og det 5,5 grader i Oslo nord og det er vind så paraplyen brettet seg godt gale veien. For en start på helgen.
Ellers går dagen til avstemninger i regnskapet for november mnd og ser litt på hva møte med revisor ønsket å vite etter gårsdagens møte. Ha en flott inngang til helgen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra noe vest!
Mørkt og vått her også, men ikveld blir det middag hos den gamle. Der pleier det være et rikholdig utvalg av sol på flaske. Resten av helgen vies inntjening av siste ukes forbruk... Grøss... Ha en tacofri adventshelg ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Gardermoen!
ATIS-dama melder om rain and snow og 0 grader. Det er bløtt...og glatt. Siste arbeidsdag før helg. Det passer bra. En fin dag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. På tide få levert arvingen i barnehagen så jeg får fyrt opp hjemmekontoret frem til lunch. Så blir det og kjøre tur-retur Tjøme for og få avlevert arvingen til svigers. Julebord i kveld og det tror jeg blir relativt fuktig. Spesielt siden det er hjemme hos en av gutta så det er ingen dørvakter som står utenfor og ber deg ta en runde....Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Det var tungt å dra seg utav senga i morges, par timer til hadde gjort seg. METARen borte på stripa melder: 040650Z 31029G40KT 9999 -DZ BKN015 07/04 Q09996 TEMPO 4000 RA BR BKN008 Kunne vært verre. Planen for dagen: komme seg hjem til normal tid, som jeg har for det meste klart denne uka, og se om man orker/gidder å ta en shopping tur til Kvadrat for julegavehandling. Planen for helgen: Minst mulig, men fare for jobbing ![]() Ha en fin dag, og helg, forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet oppholdsvær..enn så lenge, og 6+ er status denne morgenen. Her inntar man en kopp te, og magen murrer litt så tror en må til med frokost etter hvert også. Ingen enorme planer denne dagen, men man må vel til med litt småtteri rundt om i hjemmet. Utenom det skal en få notert noen IC-ruter denne dagen. 5 dager siden siste notering, så tror en må til igjen tross skyet vær, men intet hindrer en radar-spotter. Et flott tilskudd på IC-rutene som passerer forbi jevnlig er at EY har tatt i bruk A388 på tidlig-avgangen AUH-JFK. Ikke så lenge siden de startet med svær buss på den ruten, så da har man et nytt prosjekt: ''Jakten på Etihads A380'', må jo få den notert før eller siden. Nå som både EK og EY flyr A388 til JFK, skal man tillate seg en fjern drøm om at QR gjør det samme en dag de også... ![]() Ha en flott fredag forumister! ![]() Last edited by ForeverSAS; 04-12-2015 at 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
HOY HOY fra Sola. Her har himmelens sluser blitt stående på vidt gap og det bøtter ned regn i store mengder. Ellers så har en fjonget seg opp med dress å greier i dag. Her skal vi nemlig ha julelunsj for våre pensjonister. Derfor gikk halve gårsdagen med til å pynte og dekke bord. Siste pussen ble tatt i dag. Nå skal kloke hoder (tror vi) legges i bløt for å finne på hva en kan fortelle våre gamle krigere. Først om rikets og avdelingens tilstand så om andre fagspesifikke utviklingstrekk som vi ser inne vårt fagområde, en alltid like kjekk sammenkomst
![]() Ha en glitrende dag og god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra hvetebolleloungen på TRD
Kjapp tur til Oslo for en konsert-hjem i morra. OT gjennom begge veier, så god knall. Gruer meg allerede til morgendagen...... ![]() ![]() Ha en kul fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Akersgata! En slik dag det er tungt å komme seg på jobb. Dog var det litt hyggelig på jobb når vi foretok en uhøytidelig blindtest av julebrus.
Vinner: Hamar/Lillehammer 3 av 7 hadde den som vinner. Delt andreplass: Ringnes (rød) og Dahls, 2 av 7 hadde disse som vinnere. Dahls for min del. Neste uke satser vi heller på test av juleøl... og da er det julebord etterpå også. Men nå er det snart å pakke sammen og stikke ut for å handle litt mer til morgendagens lutefisklag. Kjøpte "lutefiskbacon" på Rema i går til kr 2,40 for 400 gram. Det er priskrig, ja. God fredag, med eller uten julebrus eller bacon! Last edited by AirbusTrond; 04-12-2015 at 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra Klepp. Ser ut til at det blir 2 arbeidsledige uker på meg, har ikke fått noe før siste helga før jul foreløpig. Jaja, livet som timevikar... *sukk*
... nesten så jeg setter opp frivillig hjemmekontor med WorldTracer ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God middag fra Lillestrøm.
Fenomenal hjemreise med BA i går. Hadde med opphavet, og de er ikke noe særlig på Engelsk. Så når flyvertinnen kom til vår rad sa jeg at jeg reiste med foreldrene mine (pekte) og sa at de ikke pratet Engelsk. Så jeg kunne evt oversette. Så bare klappet hun med på skulderen: - "Oh, but Mr. *****... We know. It is all in the iPad. I have planned a system of hand and leg movements to explain to them the main courses. Don't worry". Det er jo helt kanonbra. Tok meg delvis fri i dag, og lå i senga til kl 12-13 tiden. Så jobbet jeg litt og la om hjul på bilen. Nå blir det snart å slå av telefonen og sette seg i sofaen med øl og Netflix. Ha en fin en
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 19-09-2015 16:49 |
God lørdag morgen folkens | geirs | Flyforum | 15 | 04-07-2015 23:46 |
God fredags morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 14 | 27-02-2015 18:19 |
God onsdag morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 14-01-2015 11:43 |