![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Her er man trøtt som ei strømpe selv med en lang morrarunde sammen med udyret. Jobben kaller om få minutter, men dagen er (desverre) redusert da tannlegen står for tur etterpå..åherregud som jeg hater tannleger! Satser på at det går greit så jeg kan ta meg noen kalde ikveld!
![]() Kjenner også det på kroppen at det skal bli litt digg å fly Dash8 på lørdag! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Alt på plass på prærien. Standarden denne uken er at all planlagt kveldsaktiviteter har blitt byttet med jobb, men satser på å unngå det i dag, da jeg skal ut på en middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Blah!
*filler* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() ![]() Med store muligheter for regnbyger - sporadiske sådan - er det ikke flått at vi vanner plenen hver eneste dag denne sommeren. God onsdag forumnerder. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Litt sår i halsen og trøtt i dag, men heldigvis så er det skikkelig Gjemmekontor.
Ha en fin dag alle sammen
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Askerlandet. Rakk en løpetur før det skyet over her, og hjulpet en polakk som ikke fant fram. Chaten til SAS fikset en avbestilling for meg, frokosten er inntatt, Trumf overført. I det hele tatt har jeg fått gjort en hel del allerede i dag. Tur for å se på Torshovpalasset til svogern senere i dag. Brussel i morgen og videre til SFO på fredag. Håper BART-streiken er over innen da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen En slapp dag igjen før man skal på tur til Det Store Kjøpesenteret m.v.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke spesielt god formiddag fra det Sørlandske!
Etter at blodet kom tilbake i alkoholomløpet mitt har det bare gått nedover. Hoster og nyser og renner av nesa. Sover dårlig og er trøtt som den berømte strømpen hele tiden. Kjerring og unger har fridag i dag, så da klokka ringte ble den slått av og jeg sovna igjen. Så da kom jeg 2 timer for sent på jobb da, men du så deilig det var å få sove litt. Månedsavslutning på jobben sørger for at man er vel belastet med oppgaver for dagen. Og så skal det regne her i dag og være 13 varmegrader. Må jeg etterlyse den globale oppvarmingen igjen, mon tro! Kanskje jeg heller burde ha drukket litt?? Mjaaaa...... Happi days! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
22 varme og luftfuktighet i taket ... fri fra malingprosjektet i dag - det er allerede vått og det skal regne og tordne hele dagen ... Samme i morgen. Det blir en våt 4. juli i år ... Litt som 17. mai, egentlig ...
Full samling på terrassen ... to hunder, katt og kjerring .. på tide å trekke inn på tronen til litt ro og fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra NYC. Ingen frysefare her men mulighet for fuktighet ovenfra. Overfarten gikk etter plan A, og på tross av to forskjellig reiseruter og to forskjellige ankomstflyplasser i NYC så ankom reisekamerat og jeg hotellet innen 5 min fra hverandre. Skulle nesten tro det var scripted. Ellers er det bare å finne fram spaserskoene da det blirnok litt trasking idag da man skal være turist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Cote de Azur,
28 varme i skyggen. Hvitvin her fra Provence er utmerket tørste drikk i denne varmen. ferie , ferie m, ferie.............. I morgen settes kursen mot Bagnaia nord for Roma for videreføring av ferien ytterligere en uke. Direktøren hjemme i Norge sier jeg trenger det, så da har han vel rett!? Vel , livet er herlig! Fortsatt fin onsdag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det regner i Oslo. Dette til info. God kveld!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God onsdag fra DY2471! Nå er det ferie...! Easyjet blir et nytt bekjentskap i løpet av uken.
Forøvrig helengelsk flightdeck, og det kan høres ut som minst 2 av 4 i kabinen er britiske. Forbausende god plass mellom radene er det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Kollen.
Hjemme etter den hittil roligste dagen denne uka. En del nye rutiner på jobb denne uka som begynner å gå seg til, så håper vi det blir enda roligere mot helga. God kveld ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | LN-FHU | Flyforum | 9 | 21-01-2015 12:40 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |