![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er i underkant av en uke igjen av min store, feite asiatiske sommerferie. En trip report kommer plutselig! Ligger ved bassenget på Courtyard By Marriott midt i Bangkok, en by jeg alltid kommer tilbake til. Ting kunne helt klart vært verre akkurat nå
![]() Ha en fin dag, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og god natt fra Florida, hvor aircondition jobber for harde livet for at det skal være levelig her! Ligger rundt 35' dag / 25' natt her nå. Akkurat bestilt billetter hjem til Norge med UA og SK, "måtte" jo bli i C med de prisene jeg fant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen i fra Isanland (nordøst Thailand). Her går turen til et nærliggende kjøpesenter hvor vi skal sjekke utvalget og spise lokale retter. Ha en strålende dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra vestlandet!
I dag skal sommerruter, flytogbuss og uerfarne reisende forseres for en ny arbeidsdag i Oslo. Satser på at det kun blir en runde til før ferien setter inn, men vi får se om minne venner på jobben er enig med meg! Note to SAS: Alt under fire kopper kaffe i dag er helt uakseptabelt! Ha en strålende onsdag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Onsdag morgen. Så er det midtuke endelig Hehe, men jeg er lei av regn nå tviler jeg er alene om det. Så i helgen håper jeg på bra vær hadde vært kjekt, men men kan ikke styre det, så får se hva som skjer ellers håper jeg på en bra dag. Ønsker også alle forumister, her inne en riktig fin Onsdag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra virgin Islands -- her seiles og svømmes det, når man ikke er på den lokale rummen! Happy 4th of July!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Lufthansens senatorlounge i FRA.
Her har man fortsatt drøye 3 timer igjen før SK skal ta oss til OSL og KRS. Nattens F tur med Thai var ikke mye å skryte av. Dårligere service skal man lete lenge etter. 2 unge uerfarne jenter serverte. Ingen nøtter til drinken, hovedrett servert før forrett, ingen spurte om vi ville ha vin til maten. Måtte mase selv, og da stod de helt fortapte og lette etter folk å spørre. Hun kunne ikke åpne en flaske DP engang. Så jeg tilbød meg å hjelpe, hehe. Men da hun heller ikke klarte å åpne en flaske Portvin, vil jeg foreslå å sende henne tilbake til tranining school. Cabinsjefen kom aldri hilste på (som han gjorde fra London), spurte man om noe kom de aldri tilbake med det før man hadde spurt minst en gang til. Nei, dette var ikke F klass verdig!! Skal bli godt å komme hjem nå! Leveren skal få hvile noen uker nu! Ha en finfin sommerdag i SommerNorge! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen, skal komme meg til Osl før flyet går 1710 til fra vis arn. Satser på at check in damen fikser et direktefly istedet selv om det er bonusreise. Ikke bestemt meg for reisemåte oppover rea Oslo enda heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen og happy July 4th, til de som måtte være der.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra et hektisk Emirat. Full rulle og mange artige opplevelser daglig rundt temaet kulturforskjeller.
Fasinerende å se på det voldsomme reisemønsteret til medlemmene her inne – det er et herlig CO2 print vi legger igjen. ![]() I kveld er det en romantisk ”avskjed for denne gang middag” før ferien med fruen på den spesielle PierChic ute i sjøen. Det blir nok en artig opplevelse både for fruen og kontoen. http://www.jumeirah.com/Hotels-and-R...ning/Pierchic/ Varmt (36 grader) men fremdeles levelig om man ikke er for skrall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
Happy July 4th!
![]() God morgen, formen er heller ikke helt på topp i dag og jeg begynner å bli bra drittlei av dette livet med skiftende helse. Satser på å få gjort unna en booking minst i kveld, slik at høstferien blir mer komplett ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Formiddag fra Trondheim
Ligger an til bra vær idag, og tempen er på vei opp -slikt liker vi. Rolig grillings idag, før kvelden avsluttes med trening. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() 2 jobbdager etter denne -så Ferie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer med dagen til Dronning Sonja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Happy 4. juli. Det skal feires til gangs i Lillestrøm. Siste dag på bortekontoret før ferien og jeg merker jeg er så klar at jeg har vondt i magen. Får legge meg med bena høyt og puste i pose.
Ha en fin en folkens.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God sen morgen. Da var guttungen levert i barnehagen, litt indretjeneste og avslapping står på programmet før kveldskift venter på jobben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God "morgen" fra MF Stavangerfjord. På vei nordover og noen dager i Hordaland
Ha en fin en forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdag fra Berger. Fikk i det minste godkjent feriesøknaden for årets bursdagstur i dag, så får det være dagen lyspunkt.
Bedre onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hoi!
Etter en sykkeltur på drøyt 30km til frokost må jeg nå begynne sondere skapet for hva som skal være med til Florida/New York og ikke - iflg. Weather Channel er det ikke mye klær man trenger, med godt over 30+ både i sør og øst. Good day.
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ahhhh endelig hjemme!
I FRA fikk vi sett både ANA 787 og LH 748. Et herlig syn! Kaos på Gardermoen. Vår prioriterte bagasje kom på båndet 20 minutter etter de første bag'ene (som ikke var prioritert). Så nok et eksempel på at prioritert bagasje ikke betyr noe på OSL. Grei tur fra FRA til OSL i C. Vi var 4 i C, 2 i Extra og ganske så fullt bak i bussen. Nå er man da endelig hjemme igjen og utpakkingen er begynt! Føler for en slapp ettermiddag og kveld! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Happy 4th of July her fra Hilton Elara i Las Vegas!
Smekkfullt med folk over hele byen, og er flere hundre nordmenn på tur for å kose seg med VM i poker.. Her er det full feiring, selv om det for første gang på over en uke regner.. men er 35 grader da, så skal ikke klage.. hehe. Ha en flott natt hjemme i gamlelandet! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 26 | 06-03-2017 20:09 |
God morgen fra Bangkok | Hypern | Flyforum | 7 | 18-06-2015 09:31 |
God mandag fra Bangkok. | Hypern | Flyforum | 11 | 15-06-2015 23:13 |
God lørdags morgen fra Conrad Bangkok. | C-klasse | Flyforum | 18 | 13-07-2014 14:10 |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |