![]() |
|
![]() |
#81 |
Free Luigi
|
![]()
Halloooo jeg har så lyst men samtidig har jeg ikke snøring
![]()
#82 |
Amatør
|
![]()
Tror jeg nesten kommer til å gå for forslaget ditt jameson82, virker veldig bra og prisene på toget Shanghai - Beijing er meget gode ser det ut til. Med etpar overnattinger på hver av stedene kan det bli en fin - fin weekend. ;-)
Alt ser ut til å være klart nå, men så er jo det store spørsmålet om jeg skal dra alene eller vente.. ![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Flysitter
|
![]()
Liten update på min reply:
Quote:
Så OSL-ZRH-PVG-Open jaw--> PEK-MUC-OSL er innenfor reglene. Last edited by jameson82; 11-08-2011 at 01:29. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Regner med at man er trygg når man først har fått bestilt, uansett hva *A måtte finne på å gjøre? Planlegger en tur ikke ulil din i mars.
#85 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Da har fluxie laget en introduksjon, les den før du stiller alt for mange spørsmål: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=91157 Link ligge også i innholdsfortegnelsen </mod>
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 11-08-2011 at 10:28. |
![]() |
![]() |
#86 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har dest denne og andre tråder om dette tilbudet. Slik jeg har oppfattet det:
-Veldig få plasser tilgjengelig så folk endre stort sett opp med en tur til Seoul på datoer som egentlig ikke passer. -Man betaler ca. 3 ganger mer enn beste tilbud i økonomi. -Man risikerer endringer som gjør at man mister pengene eller får mye mindre igjen for dem. -Man må legge inn flere timers arbeid for en komplisert booking. -Man får bedre sete og forpleiing på et fly hvor de fleste uansett sover. -På flyplassen får egne køer og muligens bedre lounge enn hva man får med Diners. -Man kan skryte av å ha flydd første klasse. Er det noe jeg har misoppfattet eller ikke fått med meg?
#87 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvis man planlegger kan man få First uten problem inn i fremtiden..
Venner av meg booket til BKK i dag, to seter, uten problem...... På de datoer de ville ha.. Jeg kunne velge BKK og HKG lett for to neste juni... På de datoer jeg ville ha... Priser vi alle betalte med taxes og kjøp av bonuspoeng var ca. 9.000 ( varierer med $ kursen ) .. Noe høyere til BKK... Det er vel det folk flest betaler til disse stedene så sant ikke LH og andre har et tidsbegrenst supertilbud.. Vi kan velge 365 dager i året.... Edit: ICN er ikke å forakte, var førstevalg for oss sist januar.... Last edited by SQ 777; 11-08-2011 at 18:57. |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I fjor reiste jeg til BKK midt i juletiden, og bestilte kun 2 mnd i forveien. Prismessig ble en tur ned der i F mye billigere enn det f.eks SAS skulle ha på samme datoer. Så trenger ikke bli dyrere enn vanlig økonomi.
At en kommer frem til destinasjonen eller hjem mye mer uthvilt (dog kanskje litt fullere) er jo heller ikke å forakte. Så betaler gledelig 8-10.000 for en billett i F, selv om det kanskje er noen timers planlegging for å finne den perfekte ruten.
#90 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, prisen for billetten er den samme uansett om du booker 330 dager i forveien eller for en tur neste uke (en del selskaper, eks. ANA og LX(?) slipper awardseter tett opptil avgang). Ledig med LH til EZE i F/C/M neste uke
![]() Billettene kan endres mot et gebyr på USD/NOK 150.
#92 |
Amatør
|
![]()
Om man benytter tilbudet til Hawaii, er det da mulig å få en RTW på bookingen siden Hawaii er sånn ca midt på i andre siden for oss i Norge?
|
![]() |
![]() |
#93 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Kan godt hende man betaler 3 ganger mer enn BESTE tilbud i okonomi, men reiser man i ferier og hoysesong er det saerdeles gunstig hvor prisene er skrudd opp allikevel til omtrent det nivaet. T/r Seoul i sommerferien koster fort opp mot 8-9k i monkey. Endringer? Joda kan hende man sier fra seg noen rettigheter pa en bonusbillett, men en billett er en billett uansett om den er betalt med cash eller poeng. I 95 % av tilfellene gar det bra. Flere timers arbeid? For en tur i forste klasse sa er det verdt a gjore litt forarbeid. Men min erfaring er at man likevel ma gjore dette selv for en tur i okonomi for a sammenligne priser sa det tar ikke noe stort lengre tid egentlig. Bedre sete og bedre forpleining? Jepp det far man og forsteklassesetene er fine til a sove i. Muligens bedre lounge enn med Diners? Jeg kan omtrent garantere at man far det. First class loungen og terminalen i Frankfurt til Lufthansa er det fa ting som slar. Man har intet mindre enn ca 70 slag med whisky i First class loungene til Lufthansa. Dessuten far man som regel tilgang til en Star Alliance first lounge utenfor hubbene. Skryte? Jepp og det er litt kult. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Amatør
|
![]() Quote:
Kommer US til å gå med på dette? Ser for meg å få igjennomført dette i biz. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Amatør
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#99 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ihvertfall valgte vi dem i F fremfor LH i F nå i oktober ![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |