![]() |
|
![]() |
#21 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Thanx anyway! Edit: Over, under, ved, på, bak.. Newer mind, I suck at life!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 01-10-2011 at 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Free Luigi
|
![]()
haha, det var mest for å redde deg fra reklame-helvet i tilfelle du sletta hele AdBlock. Don't worry
![]()
![]() |
#23 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
AdBlock lever i beste velgående ellers, digger det programmet, sammen med endel andre add-ons til FF..
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg har tidligere hatt problemer med AdBlock og Widerøe.no. Den gangen var det sperring av Google Analytics som gjorde at bestillingsprosessen stoppet på mystiske steder. Det kan virke som noen i WIAS bør ta en skikkelig runde og finne avhengigheter til ting det er normalt å blokkere, og ikke minst sørge for at det ikke sniker seg inn igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takkar og bookar. Vi ser mer på disse sakene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Sjekk bestilling OSL til MIA, må velge begge flyplassene 2 ganger.
Går man til avansert søk setter man automatisk opp dagen før som avreisedato.
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Løsning er forhåpentligvis ganskje enkelt, i og med at AdBlock skjuler elementer som bl.a. referer til "adt", et vanlig subdomene for reklame. Det er bare å endre "id" og "class" på dette select-elementet til noe annet.
Evt. så kan man fjerne blocking av *adt i AdBlocks preferanser, men det er klart at det ville vært bedre om Widerøe gjorde endrigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Der tror jeg du er inne på kjernen, ja. Ser at select-elementet heter "adt", "adult" vil løse hele saken.
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå som jeg tenker mer om det så er det kanskje ikke reklame men, ahem, "nettsider bare for voksne" som havner i stopplister. Da er kanskje "adult" ikke nødvendigvis en idiotsikker løsning heller
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser ut til å ta adt-elmenter og ikke adult, men det finner sikkert WIAS-gjenge ut av. Siden adblokers fjerner designelementer fra websidene så løper man uansett en risiko for å miste informasjon.
![]() |
#32 |
avsluttet
|
![]()
Enda en grunn til at ALLE utviklere skal gå for en W3-standardisering.
- Ingen grunn til at Mikromykt skal bestemme hvordan verden skal se ut? (www.sas.no) og alle sas-apps. - ingen grunn til at Apple skal ha sine ting på sine måter? Verden i dag er åpen og multi-X. Multi-plattform, multi-farge, multi-OS, multi-language, multi-alt. Er så lei av at alt skal enten være eple eller mikromyke greier. Kjør på med multiplatform. Da bør saken være grei! Men denne diskusjonen tar fort slutt, da noen greier å kjøre standardiseringen inn i feil baner, akkurat som i dette tilfellet: ADT = Adult = voksen-greier.... Men innlegget var ment for at MS-utviklere skulle tenke i bredere baner, og ikke MS-baner. Slik at en ikke er avhengig av å bruke IE for å vise frem MS-kreerte web-sider. Last edited by Wishmaster; 02-10-2011 at 23:29. Reason: gen web siders krav for IE |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mulig noe OT, men det er umulig å bestille ungdomsbilletter på utenlandsreiser på wideroe.no. Det må man gjøre på sas.no. Og den sida prøver jeg å holde meg unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Jeg kunne ønske meg at at søkefeltene på ´avansert søk´ ble liggende igjen øverst på siden etter at resultatene er kommet opp, slik det er på ´ordinært søk´-siden.
Slik det er nå mister man ofte all info og må begynne forfra m. destinasjoner og datoer selv om en kun ønsker å gjøre en liten justering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den eneste nettsiden man trenger | AirbusTrond | Reiseforum | 7 | 16-12-2009 18:17 |
Feilen kan bare bebreides SAS alene. ( Q400) | ENZV | Flyforum | 44 | 08-12-2007 23:23 |
UA aapner DEN-LHR-DEN med 777 | Tommy777 | Flyforum | 5 | 06-11-2007 10:45 |
Wideroe.no med best tilbud | Concorde | Flyforum | 13 | 30-09-2004 18:02 |