![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Er litt våknere enn Nils Gunnar Lie på God morgen, Norge!
Signe: - Det er cøliakiuke denne uka, Nils Gunnar! Nils Gunnar: - Mmmmm. Ja ! Skal vi feira den?! Signe: - Feire blir kanskje ikke det helt riktige…. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag!
Midt i uka alt igjen. I går hadde madammen bursdag så da ble det litt familiær feiring! Dagen i dag begynte tidlig, da jeg hadde time hos øyelegen kl 0800. Første gang jeg prøver det, så til min overraskelse ble det dyttet noe væske i øynene mine som gjorde at jeg plutselig ikke kunne lese lenger. Og det varer visst i 6 timer. Så her sitter jeg da på jobben uten å kunne lese på dataskjerm eller dokumenter. Takke seg til at man kan touchmetoden, for jeg kan ikke engang lese hva jeg selv skriver akkurat nå. Så ha meg unnskylt eventuelle skrivefeil. Ingen planer for kvelden annet enn at jeg skal mekke sammen noe mexi mat i dag. Det pleier jo å være gøtt! Jaja. Jeg får lukke øynene og hvile hodet litt. NOen som har et par briller eller en hvit stokk å låne meg??? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
God formiddag fra Romerike.
Tåka vil ikke helt slippe taket idag... Dagen benyttes om vanlig på jobb, og til å telle ned til avreise til PEK på lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Lysaker - møtene er godt i gang (gjesp), men nå er det kaffepause, forum og straks lønsj. Ha en fin dag, med eller uten gangsyn.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Hotell Bristol i Oslo,
I dag er det kurs, i liket med torsdag og fredag. Ferdig kl 19 i kveld (heldigvis 16 på fredag) og ser for meg en treningsøkt på Bislet stadion. Ellers er jeg i dag glad for at jeg har Tapatalk appen til iPhone ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen.
Sovemorgen ble litt spolert da det sto en litauer på døra for å rengjøre. Jaja, fikk da uansett nesten to timer mer på øyet enn vanlig. Om en times tid får jeg vel ta en snartur innom skolen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sovemorgen! Opp litt over kl. 11:00, snart lunsj. Deretter skal jeg avsted for å kjøpe malekoster. Inngangsdøra må males et strøk. Fant fram malingen igår men fant ikke koster. Core Captain fortsetter etter et lite opphold. Snart er man på den magre siden av 100.
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=OVsa_...eature=related
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good aften! Da sitter vi endelig ombord i Barcelona-kjerra klare for abflug, Kast loss, Herr Kapiten! Unntatt at vi fortsatt har 40 minutter å vente ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 23-02-2011 20:26 |