![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ligger nok litt over i pris i forhold til budsjett. Dette er jo en typisk førstegangleilighet så er ikke et sted jeg har planlagt å bo "til-evig-og-alltid". Arbeidet jeg gjør nå er litt for å forandre på ting som irriterer meg og en investeringen slik at kjøkkenet ser litt freshere ut og da kanskje får mer igjen for leiligheten når jeg selger når den tiden er inne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdag, ja.. Definitivt en onsdag med såkalt "forbedringspotensiale". Det fine med sånne dager, er at man gleder seg enda litt mer til ferien.
God onsdag ønskes resten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Onsdager er da slettes ikke ille.
![]() To og en halv time skole, med start klokka 12 kan jeg leve med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Legal Eagle
|
![]()
God ettermiddag fra Moss! Fin flymorgen i dag: En -300 fra Norwegian landet da jeg passerte RYG i dag morges på vei sørover. Da jeg kort tid etter var på vei tilbake mot Moss, ble jeg overfløyet av noe som så ut som en rødhalet A321 fra Freebird. Og som om ikke det var nok, tok det av en liten hvit kjapp en med litt røyk etter seg mot nord og dro umiddelbart vestover. Tipper det var forsvarets Falcon. Store barn, store gleder
![]() Ha det fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdagen ble etterhvert ganske dårlig .. fikk telefon fra dyrlegen om at en svulst som ble fjernet fra vovsen forrige uke inneholder ondartet kreft. Den gode nyheten er at vi fant det i tide, så han skal under kniven fredag. Ingen liten utgift heller, men noe alternativ er ikke aktuelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God onsdag fra Tromsø! Grått & surt & vått her. Synes litt synd på 13-åringen som er utkommandert på teltur med skolen i dag... På den annen side: Det har de sikkert bare godt av...
![]() Hvordan er det forresten med dere advokater/-fullmektiger når dere får en telefon på vei til jobben? Minutt for minutt føring av timer...? Jeg snakket med en kollega av meg som har benyttet noen engelske advokater, og der var spesifiseringen ned på minuttnivå (2 minutter for å lese e-post, 6 minutter for å svare på e-post, 4 minutter på å drikke kaffe osv.).... Hørtes forferdelig detaljert ut for en akademiker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god lørdag | EB | Flyforum | 16 | 13-02-2016 18:40 |
Riktig god lørdag | ToreD | Flyforum | 10 | 11-10-2014 12:32 |
En riktig god fredag | grindstein | Flyforum | 21 | 01-02-2013 16:12 |
Riktig god 1. påskedag | stefan78 | Flyforum | 13 | 08-04-2007 22:14 |
En riktig ugudelig onsdag morgen til eder alle | Utflyttet | Flyforum | 6 | 12-04-2006 16:15 |