![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Servisair Executive Lounge koster 24,50 EURO pr pers for betalt tilgang, hvis det er interessant, og det er samme lounge som Diners bruker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mener også man kan betale for indgang til Novia Lounge. Den er langt bedre end servisair - og med view airside.
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg ser an været i Kongens by. Hvis det er dårlig vær prøver jeg heller å gå for en av disse loungene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det vet jeg faktisk ikke, aldri prøvd det.
Jeg har bare booket gjennom https://www.executivelounges.com/en/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Novia koster 150 kr. Per person og det betales ved indgangen.
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Screw it. Jeg dropper besøk i byen (vært der før) og tilbringer heller noen timer i Servisair sin lounge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
*BUMP*
Jeg bumper denne fordi Diners-loungen på Kastrup er nevnt. Noen som kan si noe mer om denne? Utvalg av mat, alkohol mm? Bilder? Trip reports hvor den er nevnt? Jeg spør for en kollega med Dinerskort som lurer på om det er en ide å gå i loungen fremfor å sitte på en kafe (hun har med en venn som da må betale for å komme inn i loungen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
De har øl på kran, tror det var både Tuborg og Carlsberg. Gin, rom, vodka og whisky om jeg husker riktig. Tror ikke det var konjakk. Mener også at det var rødvin og hvitvin, men de har jeg ikke prøvd. Dessuten selvsagt kaffe og jus. De har brød, skinke og ost, kanskje litt leverpostei og syltetøy. Noen kjeks og litt snacks kommer også med jevne mellomrom. Det varierer litt med tid på dagen hva som står fremme. Det er trådløst internett i loungen, men hvis det er mange brukere så faller man ut i ny og ne. SAS-loungen er mange ganger bedre, men jeg foretrekker dinersloungen fremfor terminalen. Sist jeg var innom CPH med en kollega, satt vi heller i terminalen enn at han måtte betale inn i loungen (satte mat og drikke på reiseregning uansett, så da var det liten vits for han å betale 90kr for å komme inn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Virgin
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal til CPH på onsdag. Har 2 timer, så da blir det O'learys for lunch og
![]() Herlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tar opp igjen denne.
Er det slik at Novialoungen er bedre enn Servisair sin? Har 2,5t venting i CPH neste onsdag. Har ikke fått noe status hos SK ennå, og kommer derfor ikke inn i stuen der. Sånn er det når firmaet går over fra Bluebiz (FB) til SAS Credits (EB) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS säljer innträde till sin business-lounge hvis der er plass. Koster 249kr og kan og være verdt det. Inte all verdens å spise, men godt utbud av magasiner og aviser og oftest rolig miljø. Vi pleier å gå dit om man har 2h+ på CPH.
Edit; 219NOK er riktig, 249 svenskepenger.. http://www.sas.no/Alt-om-reisen/Pa-f...Spesialtilbud/ /b Last edited by bhen; 05-03-2013 at 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DHL starter CPH-BGO-SVG, CPH-KRS/AES og OSL-TRD | storg | Flyforum | 42 | 26-01-2023 10:55 |
SAS lancerer CPH-Bremen og CPH-Humberside + re-start av BKK | jefi99 | Flyforum | 13 | 24-03-2014 11:47 |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
OSL-CPH-POZ-MUC-OSL-CPH-VNO-CPH-OSL (2011) | SeatBelt | TripReports | 27 | 01-11-2011 20:46 |
Min første SK A319 flight CPH-DUS-CPH | Tommy777 | TripReports | 25 | 06-09-2006 22:08 |