![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Så er det klart for årets Senior/Junior tur (Torsdag morgen).. Fin tradisjon som vi startet i 1984 til det da fredfulle Miami.. Har blitt mye USA, litt Midtøsten og noe Asia. Det er fødselsdagstur jeg selger inn ti CFOen, og Senior fyller denne gangen 78 år så det er litt imponerende at han orker slike korte og intense weekend-turer.
I år blir det Clearwater.. Tenkte jeg skulle kopiere Martin og kalle tråden «Have you ever seen the rain», men som alle vet så er jo ikke det bandet oppkalt etter byen Clearwater. Jeg lurer på om det ikke er noen Virgin rapporter her, så jeg skal gjøre meg litt mer flid men menyer og greier ;-) Transporten blir meget snasen med ganske ny A330-900NEO begge veier (Suite 2K til og 6K hjem da partal-rekkene som med SAS gir bordet mot midtgangen. Virgin imponerer allerede før vi har dratt med akkurat de mailene jeg savner fra SAS med menyene, filmer de anbefaler for turen, enkel link til bestilling av mat osv.. (Har vært lur nok til å bestille fisk begge veier – torsk til og flyndre hjem). Kult at de kjører tre typer musserende.. Jeg var redd det var kun britiske bobler - jeg er ikke så trendy og har faktsik ennå ikke smakt noe godt musserende fra den øya. Alle tre nettene blir i Clearwater, med en liten Road Trip sørover for å inspisere huset vi har leid, og hoteller for sommeren (Cape Coral og Naples). Bilen er som vanlig Sixt og gruppe LTAR som er BMW 4 Serie Cabriolet eller lignende.. Tipper det blir det da de har sluttet med feter cabber ser det ut som. I morgen er det SAS sete 2A til LHR og fire timer i Virgin Club House.. (Hikk, tipper Senior som ikke drikker må ta ut bilen..) Dette blir gøy.. Last edited by SudCaravelle; 26-02-2025 at 15:53. |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Solar Fly Live fra Swiss t Bruxells ( LIVE video & map ) | scanhorse | Småprat | 6 | 14-05-2011 09:50 |
Jomfrutur til Alicante | imm | Flyforum | 15 | 04-06-2009 21:30 |
Rekordbud på superjumboens jomfrutur | sirpjalle | Flyforum | 1 | 31-08-2007 16:35 |
Utsatt jomfrutur | jb1 | Flyforum | 2 | 05-04-2005 17:41 |
BA jomfrutur | RH | Flyforum | 8 | 11-11-2004 12:20 |