![]() |
|
![]() |
#21 | |||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg bruker P-klasse, om de andre her er inforstått med P-klasse vet jeg ikke, har ikke sett andre her bruke det.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nja, ville ikke gå så langt at det er noe felles for forumet. Jeg gjør det ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ute på tur
|
![]()
For å forklare:
På FlyerTalk sitt SAS-forum så er man litt lei av SAS sine stadige "enhancements", og speiselt av det helt bakerst i bussen hvor det ser ut til å være et poeng i å stue folk så godt sammen som man kan, uansett hvor mye ledige seter som ellers er i flyet. Der av Punishment-classe, eller forkortet: P-klasse. ![]() Det er noen derfra som er aktive brukere her, men jeg kan ike huske å ha sett noen herfra ta del i ting der, og det er uansett et bra forum for SAS-info. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Aha, det er det det betyr. Det nærmeste vi kommer "i bransjen" er vel Monkey Class, som jo er litt artigere, siden "M" ofte brukes som en fellesnevner for all økonomiklasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Superflyer
|
![]()
Jeg synes cattle-class er morsommer å bruke om økonomiklasse. Begynte å bruke det da jeg overhørte en engelskmann og hans kone på dengang Braathens Back.
" We've been treated like second-grade citizens.......no food, no newspapers, no legroom, no nothing. When we were walking down the aisle, we saw people with coffe, food and papers..... WHY!!!!!! You might as well call it cattle-class......" Hi hi, det var morsomt å høre på, men følte med den stakkers flyvertinna som måtte prøve å roe ham ned. Det viste seg at reisebyrået hadde booket reise til ham , og var visst ikke så informert om hva Braathens Back var..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En førsteklasses hjemreise | Flight Cancelled | TripReports | 1 | 14-05-2015 19:37 |
Norges tøffeste leger | Heidi | Småprat | 7 | 03-09-2012 13:00 |