![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Heisann,
Jeg har vært medlem her en stund, men har skrevet meget lite. Har lest veldig mye interessante historier på forumet. Jeg har et spm som sikkert mange har spurt om, og jeg har søkt litt rundt omkring på forumet her, og jeg finner litt her og der, ikke alle forkortelsene jeg forstår men ![]() Jeg har eurobonuskort (basic), samt amex med eurobonus. Da jeg bestilt amex så fikk jeg 12000 EB poeng, og har nå den nette sum av rundt 17000 poeng ![]() Jeg lurer på om noen av dere har en "oppskrift" på hvordan en kan skaffe seg mest mulig poeng. Det virker som mange av dere har mange triks i ermet. Noen har få poeng, og vips så har dere 200 000 poeng, hvordan får dere til det? ![]() Drømmen er jo selvfølgelig å fly 1.class en gang, ihvertfall biz ![]() Jeg skal til Florida neste sommer, så da blir det jo litt poeng, pluss at jeg skal betale den ferien med amex kortet som gir poeng. Da blir det jo litt ![]() På forhånd takk for hjelpen. ![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng | Fredrik KH | Reiseforum | 283 | 29-11-2024 12:10 |
Hvem velger å ikke tjene poeng på å fly? | robertaas | Småprat | 16 | 27-05-2014 16:48 |
Hvordan få eurobonus poeng hos brussel airlines | hifiman | Reiseforum | 4 | 22-04-2013 03:21 |
Hvordan kan Rygge gå så mye i minus når Torp går veldig mye i pluss? | NorwayDY | Flyforum | 23 | 16-08-2011 11:11 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |