![]() |
|
![]() |
#181 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er jo hele 38 som har meldt seg på (antall som møter opp skal alltid deles på 10)! :O Blir skikkelig aksjon dette
![]()
![]() |
![]() |
#182 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det med å dele på ti kan nok stemme:
Jeg gjorde et googlesøk og kom over bilder fra en "chemtrailmarsj" de hadde i Oslo i 2011. Forøvrig på konspirasjonssiden nyhetsspeilet .... Såvidt jeg kan bedømme utifra bildene er det vel ca tre stykker som deltar ![]() http://www.nyhetsspeilet.no/2011/03/...-oslo-19-mars/ . |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Ikke si det til noen, men hver morgen ringer Stoltenberg rundt til alle TWR og ACCer, for å fortelle hvilke ruter vi må bruke den dagen.
Det ble for lite kjemikaliespredning fra Evenes til Værnes og Bergen, derfor ble Norwegian pålagt å etablere disse rutene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror jeg brekker meg i latter. Skulle ikke tro dette var mulig av voksne folk....
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Chemtrailutslipper-instllasjon på bil,...? Hmmmmmmm .......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er man paranoid så er man paranoid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Dette er FAKTA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Newcomer
|
![]()
Men en ting skal jeg si! Var en tur oppe i tårnet på OSL her om dagen. Ble svimmel!
Tilfeldig? Neppe! Tenk litt på det!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Jeg likte teorien rundt Chemlineren til Kjos. Det forklarer jo mye rundt alle problemene. Man skal ikke se bort fra at brannen på LHR har noe med spredningsutstyret, som man jo ikke kan se bort fra at er plassert omtrent der brannen startet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Newcomer
|
![]()
Har nå prøvd å logge meg inn på forumet i over et kvarter! Men ting går så treigt, og til slutt får jeg melding om at "The server is too busy. Please try again later". Har dere opplevd det samme også?
Er det forsøk på sensur eller? Jeg hadde faktisk masse viktig å si, men nå har jeg glemt alt! Jeg bruker Internet Explorer da. Kanskje jeg burde prøve en annen nettleser? (Men grunnen til at jeg gjør det er for å forvirre NSA, CIA og NWO, og det er derfor at jeg også har begynt å bruke internett på dagtid. Det er viktig å ikke være forutsigbar!) Til TCAS vil jeg si at Norwegian ikke vanligvis regnes som den harde kjerne siden dem ikke er medlem av IATA. Det er ofte IATA-registrerte flyselskap som sprayer chemtrails. Men de siste årene har vi sett mange endringer innen luftfarten, så man skal ikke se bort fra at dem også er innblandet. All info du måtte ha om dette er velkommen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Flyklapper
|
![]()
LCC'ene gjør alt for en neve dollar ... hva tror du ikke Kjos og O'Leary gjør for å tjene litt ekstra?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Newcomer
|
![]()
Vet dere forresten hvorfor Norwegian ansetter polske piloter da? For da har dem noen som kan tjuvkoble Dreamlineren når den ikke vil starte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
NorFlyer Front Row
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Newcomer
|
![]()
Dette er ingen spøk! Sensur og mindcontrol finnes over alt! Grunnen til at du er så skeptisk er at du selv har blitt utsatt for dette! F.eks. når du sitter og ser på fjernsyn og får hodet bestrålt med sofistikerte frekvenser!
Men utdann deg selv! Du kan starte med å delta i vår Global march i Oslo på torsdag! Når det gjelder spraying av chemtrails og LCC, så tenker jeg at det er en ting og drive en ond global konspirasjon, men det er noe ganske annet å være smakløs. Dessuten så fantes det ikke så mange LCC den gangen dem startet med dette. Men jeg tror situasjonen er endret i dag da. I dag er alle flyselskap med på det. Hvis man trenger bevis, så er det bare å se på bilder av Bjørn Kjos. Går det virkelig an å bli så svulmende uten kjemikalier? Fint at dere er interesserte folkens! Fortsett med det! Håper vi ses i Oslo den 25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
NorFlyer Front Row
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |