Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 15-07-2013, 17:46   #181
teamseacow
ScanFlyer Silver

teamseacow's Avatar

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Er jo hele 38 som har meldt seg på (antall som møter opp skal alltid deles på 10)! :O Blir skikkelig aksjon dette

Gravity, thou art a heartless bitch.

~Sheldon Cooper
teamseacow is offline   Reply With Quote
Old 16-07-2013, 09:03   #182
Mørebas
ScanFlyer Blue

Det med å dele på ti kan nok stemme:
Jeg gjorde et googlesøk og kom over bilder fra en "chemtrailmarsj" de hadde i Oslo i 2011.
Forøvrig på konspirasjonssiden nyhetsspeilet ....
Såvidt jeg kan bedømme utifra bildene er det vel ca tre stykker som deltar

http://www.nyhetsspeilet.no/2011/03/...-oslo-19-mars/

.
Mørebas is offline   Reply With Quote
Old 16-07-2013, 23:02   #183
catocontrol
Air Traffic Controller

catocontrol's Avatar

Ikke si det til noen, men hver morgen ringer Stoltenberg rundt til alle TWR og ACCer, for å fortelle hvilke ruter vi må bruke den dagen.

Det ble for lite kjemikaliespredning fra Evenes til Værnes og Bergen, derfor ble Norwegian pålagt å etablere disse rutene.
catocontrol is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 00:25   #184
fjasebase
ScanFlyer Gold

Tror jeg brekker meg i latter. Skulle ikke tro dette var mulig av voksne folk....

Quote:
Nå fikk jeg innkallelse fra Biltilsynet akkurat den dagen og tiden, kan det ligge noe bak her? Vil gjerne vite om noen andre opplever noe lignende fra offentlige institusjoner, sykehus osv.
fjasebase is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 00:37   #185
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by fjasebase View Post
Tror jeg brekker meg i latter. Skulle ikke tro dette var mulig av voksne folk....
Nei. Biltilsynet på en søndag? Og hva er det de evt. innkaller folk til?
Martin is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 00:48   #186
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Kondensstriper = forgiftning?

Chemtrailutslipper-instllasjon på bil,...? Hmmmmmmm .......
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 06:52   #187
Mørebas
ScanFlyer Blue

Er man paranoid så er man paranoid
Mørebas is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 08:12   #188
TCAS
ScanFlyer Crusty

TCAS's Avatar

Quote:
Originally Posted by catocontrol View Post
Ikke si det til noen, men hver morgen ringer Stoltenberg rundt til alle TWR og ACCer, for å fortelle hvilke ruter vi må bruke den dagen.

Det ble for lite kjemikaliespredning fra Evenes til Værnes og Bergen, derfor ble Norwegian pålagt å etablere disse rutene.
Kjos er ansatt av den norske stat for å spre kjemikalier. Og det er Norge som betaler for Norwegian sine fly. Det er en grunn til at selskapet heter NORWEGIAN!! Gjennomføringen av planen har vært så vellykket at G8-landene betaler for Dreamlinerne som nå skal spre giften rundt i hele verden. Oppstartsproblemene med "Chemilineren" skyldes nytt spredningsutstyr og ikke batterier etc. At Kjos plutselig skal satse i USA før Asia skyldes utelukkende større spredningsbehov i USA de neste årene da behovet for slankende ljemikalier er stort. Og...luften ombord i Chemilineren er ikke god, den bare oppleves god grunnet lekkasjer og problemer med spredningsutstyret. Det vil stabilisere seg etterhvert.

Dette er FAKTA!
TCAS is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 16:54   #189
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Men en ting skal jeg si! Var en tur oppe i tårnet på OSL her om dagen. Ble svimmel!

Tilfeldig? Neppe!

Tenk litt på det!!
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 16:58   #190
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Men en ting skal jeg si! Var en tur oppe i tårnet på OSL her om dagen. Ble svimmel!

Tilfeldig? Neppe!

Tenk litt på det!!
Er ikke helt unormalt å bli svimmel 90 meter over bakken. Noen har f.eks. det som kalles høydeskrekk.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 17:09   #191
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Er ikke helt unormalt å bli svimmel 90 meter over bakken. Noen har f.eks. det som kalles høydeskrekk.
Det er mao ikke tilfeldig...

Jeg likte teorien rundt Chemlineren til Kjos. Det forklarer jo mye rundt alle problemene. Man skal ikke se bort fra at brannen på LHR har noe med spredningsutstyret, som man jo ikke kan se bort fra at er plassert omtrent der brannen startet...
TOS is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2013, 17:18   #192
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:

Tilfeldig? Neppe!

Tenk litt på det!!
Jøss .. trodde du bare postet etter mørkets frembrudd!
Radar Station KGRV3
Old 17-07-2013, 17:31   #193
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Har nå prøvd å logge meg inn på forumet i over et kvarter! Men ting går så treigt, og til slutt får jeg melding om at "The server is too busy. Please try again later". Har dere opplevd det samme også?

Er det forsøk på sensur eller?

Jeg hadde faktisk masse viktig å si, men nå har jeg glemt alt!

Jeg bruker Internet Explorer da. Kanskje jeg burde prøve en annen nettleser? (Men grunnen til at jeg gjør det er for å forvirre NSA, CIA og NWO, og det er derfor at jeg også har begynt å bruke internett på dagtid. Det er viktig å ikke være forutsigbar!)

Til TCAS vil jeg si at Norwegian ikke vanligvis regnes som den harde kjerne siden dem ikke er medlem av IATA. Det er ofte IATA-registrerte flyselskap som sprayer chemtrails. Men de siste årene har vi sett mange endringer innen luftfarten, så man skal ikke se bort fra at dem også er innblandet. All info du måtte ha om dette er velkommen!
Old 17-07-2013, 17:49   #194
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

LCC'ene gjør alt for en neve dollar ... hva tror du ikke Kjos og O'Leary gjør for å tjene litt ekstra?

Quote:
Det er viktig å ikke være forutsigbar!
Too right ...! IE bruker jeg aldri - det går for det meste i Brannreven. Har ikke merket noe spesielt, men opplever innimellom at jeg ikke kan nå visse nettsteder hvis jeg er på VPN. Deriblant forumet og Facebook. Mistenker imidlertid at det har noe med at jeg dukker opp på forskjellige ip-adresser med kort mellomtom ..
Radar Station KGRV3
Old 17-07-2013, 17:56   #195
Utflyttet
Ute på tur

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Jeg trenger bare en middels gardintrapp.

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 18-07-2013, 13:35   #196
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Vet dere forresten hvorfor Norwegian ansetter polske piloter da? For da har dem noen som kan tjuvkoble Dreamlineren når den ikke vil starte!
Old 19-07-2013, 13:06   #197
73H
NorFlyer Front Row

Quote:
Har nå prøvd å logge meg inn på forumet i over et kvarter! Men ting går så treigt, og til slutt får jeg melding om at "The server is too busy. Please try again later". Har dere opplevd det samme også?

Er det forsøk på sensur eller?

Jeg hadde faktisk masse viktig å si, men nå har jeg glemt alt!

Jeg bruker Internet Explorer da. Kanskje jeg burde prøve en annen nettleser? (Men grunnen til at jeg gjør det er for å forvirre NSA, CIA og NWO, og det er derfor at jeg også har begynt å bruke internett på dagtid. Det er viktig å ikke være forutsigbar!)

Til TCAS vil jeg si at Norwegian ikke vanligvis regnes som den harde kjerne siden dem ikke er medlem av IATA. Det er ofte IATA-registrerte flyselskap som sprayer chemtrails. Men de siste årene har vi sett mange endringer innen luftfarten, så man skal ikke se bort fra at dem også er innblandet. All info du måtte ha om dette er velkommen!
Er dette en form for spøk jeg ikke tar, eller er du helt seriøs ....?
73H is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2013, 13:41   #198
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Dette er ingen spøk! Sensur og mindcontrol finnes over alt! Grunnen til at du er så skeptisk er at du selv har blitt utsatt for dette! F.eks. når du sitter og ser på fjernsyn og får hodet bestrålt med sofistikerte frekvenser!

Men utdann deg selv! Du kan starte med å delta i vår Global march i Oslo på torsdag!

Når det gjelder spraying av chemtrails og LCC, så tenker jeg at det er en ting og drive en ond global konspirasjon, men det er noe ganske annet å være smakløs. Dessuten så fantes det ikke så mange LCC den gangen dem startet med dette.

Men jeg tror situasjonen er endret i dag da. I dag er alle flyselskap med på det. Hvis man trenger bevis, så er det bare å se på bilder av Bjørn Kjos. Går det virkelig an å bli så svulmende uten kjemikalier?

Fint at dere er interesserte folkens! Fortsett med det! Håper vi ses i Oslo den 25.
Old 19-07-2013, 13:56   #199
73H
NorFlyer Front Row

Quote:
Dette er ingen spøk! Sensur og mindcontrol finnes over alt! Grunnen til at du er så skeptisk er at du selv har blitt utsatt for dette! F.eks. når du sitter og ser på fjernsyn og får hodet bestrålt med sofistikerte frekvenser!

Men utdann deg selv! Du kan starte med å delta i vår Global march i Oslo på torsdag!

Når det gjelder spraying av chemtrails og LCC, så tenker jeg at det er en ting og drive en ond global konspirasjon, men det er noe ganske annet å være smakløs. Dessuten så fantes det ikke så mange LCC den gangen dem startet med dette.

Men jeg tror situasjonen er endret i dag da. I dag er alle flyselskap med på det. Hvis man trenger bevis, så er det bare å se på bilder av Bjørn Kjos. Går det virkelig an å bli så svulmende uten kjemikalier?

Fint at dere er interesserte folkens! Fortsett med det! Håper vi ses i Oslo den 25.
Tror heller jeg må requeste en lowpass over Oslo torsdag den 25. så får vi håpe på gode forhold for ultra-low-level-contrails eller chemtrails eller white-spooky-guffe eller hva du nå velger å kalle det... Enkelte ting skremmer meg mer enn andre, og om det virkelig er noen som er så fanatiske og paranoide og tror på alt dette våset her, så er det virkelig skremmende god bedring og lykke til lenge leve vitenskapen
73H is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2013, 13:56   #200
AggTouchdown
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by 73H View Post
Er dette en form for spøk jeg ikke tar, eller er du helt seriøs ....?
Er vel ganske klart nå at det er en eller annen her inne som har laget en tullekonto...
AggTouchdown is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules