![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Damen i gaten var litt stresset så å si at hun var veldig servcie minded var i grunnen en overdrivelse (uten at jeg skal bebreide henne, det var en skikkelig saueflokk som ville ut døren fortest mulig på gate 12). Men spørsmålet mitt er enda mer aktuelt nå da de i gaten utelukkende ville boarde de som stod på standbylisten (og den ville ikke damen i servicedesken sette meg på selv om jeg har full flex, full refunderbar opp og ned i mente).
Så; kan man kjøpe en ordinær bilett og sjekke inn online mens flyet boarder. I min verden burde man enten komme på listen pover de som får plass, eller på automagisk vis havne på standbylisten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Når flyet boarder, så vil et forsøk på å booke gi Unable to Confirm, men av en eller annen grunn ser det ikke ut som Amadeus klarer å vise at flyet er stengt for salg i systemene - men det er det, og du får uansett ikke bekreftet plass (vet ikke hvordan det ser ut på websidene eller hos reisebyråene men det skal komme en eller annen form for feilmelding).
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor langt frem i tid kan man bestille EB-billetter med Star Alliance? | erlendag | Reiseforum | 4 | 02-09-2013 08:32 |
Hvor kommer man for 100.000 EB-poeng hos SAS? | Dreyer | Reiseforum | 3 | 18-01-2013 21:14 |
Hvor kan man kjøpe fly radio? | ENZV-FLYOLE | Register- og ATC-Forum | 1 | 12-06-2011 19:11 |
Avianca hvor kjøpe billetter ?? | SQ 777 | Reiseforum | 2 | 14-01-2010 19:36 |