![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Star Alliance only.
|
![]()
Jeg håper også på flere fly, og at SFO-ruten ikke går på bekostning av andre ruter. Å åpne ny rute på bekostning av en annen er også litt kjipt. Men ser at BKK-billetter ligger ute til et år frem i tid..
I Aftenposten nevner dem jo også Norge-Houston. Hvis de åpner den i nærmeste tid trenger de også flåte. Om denne skal gå med widebody eller ei, får man se. Men uansett: Hvis de skal få inn nye fly til nyte IC-ruter, når vil dette kunngjøres av SAS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har hørt noget om at SAS planlægger at købe A380'ere til nye ruter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Bare la meg si det med engang, jeg har ikke peiling på dette.
Men kan det tenkes at SAS kommer med en ordre under Farnborough International Airshow? Etter litt god gammeldags googling så ser jeg at dette arrangementet holdes annehevert år, altså motsatt år enn Paris Airshow. Og ifølge WIKI så er det tradisjon å lansere nye flyordrer under dette arrangementet. Det begynner i tilfelle nå den 9 juli og varer til den 13. Timingen hadde jo vært fin med tanke på at de lanserte SFO ruten i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS San Francisco-rute | Someone | Flyforum | 12 | 17-10-2018 23:20 |
Fra Kristiansand til San Francisco med SAS | krs-per | TripReports | 9 | 01-05-2014 15:38 |
"Must see" på vei fra San Francisco til San Diego i bil | BårdK | Reiseforum | 16 | 17-11-2011 16:12 |
Leiebil San Francisco til San Diego | jcnorway | Reiseforum | 22 | 23-02-2011 23:06 |