![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Kjære deg, Robert, hvorfor er ikke telefonen tilgjenglig? Dette er et ganske marginalt problem (med så ekstrem følsom allergi) -- i mine fem år i passenger service kan jeg kun komme på et tilfelle. De få det gjelder klarer nok å ta en telefon -- og det er jo greit opplyst på nettsidene også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
-begrenset åpningstid
-lang ventetid -dyre spesialnummer eller internasjonale numre -flyselskaper som avviser å gi service til de som ikke har gullkort -vanskelig å finne info om hvor man skal ringe -ingen på telefonen som snakker eller skjønner engelsk noe særlig, gjerne forsterket av dårlig lydkvalitet ved videresending over IP ved bruk av lokalt nummer -for liten tid ved endring av avganger Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Alle som påstår dette er et stort problem, bør komme med noe konkret informasjon. Gjerne noe som er verifiserbart. Jeg tviler på at 15% av befolkningen ikke reiser, og at alle som eier hund har gemytt som en pitbull med rabies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Etter at røykeforbudet ble innført kan de som tidligere pga plager ikke har kunne gått på utesteder nå gå dit. Det samme vil skje ved forbud mot pelsdyr på fly. Og du ser fortsatt ingen paralleller? Quote:
Hundeerier er selvsagt også forskjellige og der har vi hele spekteret fra de som bytter klær og unngår å ha dyret med på fly til de som smugler hunden med seg inn på flyet, slipper det løs der og truer med vold om noen klager. Den siste gruppen er heldigvis i mindretall.
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Røyking er det omtrent 20-30% av befolkningen som gjør og plager til og med en del av de som røyker selv. De som ønsker å transportere dyr i kabinen er nødt til å ta kontakt med flyselskapet på forhånd, og de må betale for å bringe dyret med. At noen forsøker å smugle et dyr inn i kabinen kan selvfølgelig skje, men jeg har ikke opplevd at vi ikke har klart å stoppe det. Og om noen har klart å komme ombord ubemerket, så har jeg ingen rapporter som tilsier at noen har tatt skade av det. Nei, parallellene dine er nesten i kryss. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Men som flere har sagt i denne tråden så er det ikke majoriteten, men kanskje under 1% som får store plager av dette så da er det jo ikke noe å bry seg om. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Dog har jeg sett MYE annet rart folk ønsker å ha med seg, være seg vesker fulle av sardiner i lake, fersk fisk -- i det hele tatt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva synes dere om pet in cabin | krølle | Småprat | 12 | 22-01-2020 21:20 |
cabin crew WF | peace | Flyforum | 15 | 03-06-2010 19:47 |
Cabin Crew | Ek_Osl | Flyforum | 4 | 09-09-2009 23:21 |
Pet Airways. for Airline Pawsengers:-) | salmon-air | Flyforum | 1 | 15-07-2009 11:48 |
Cabin Attended | sas-kr | Flyforum | 14 | 21-04-2006 17:09 |