![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg nekter å tro at Star Megado har nådd et slikt konspirasjonsnivå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
OK, ser nå at han ikke en eneste gang bruker genitivsvarianten "dems", dette er en grunnlegende språkvariant hos paranoide, enten det handler om chemtrails, JFK, multikultur, 911, regjeringa i verdens rikeste land eller New World Order. Kan det virkelig være mulig at dette er en spøk likevel?
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
"Dem", "dems" og den ultimative "demmes" brukes da flittig her på forumet og? Nen det understreker kanskje bare poenget...
![]() Googler man så ser man at navnet hans er bygget opp av elementer fra paranoia websider, så jeg vil si 100% fake. Men morro fake.
![]() |
#144 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ok, skjønner at ingen tok meta-meta humoren min. Regner vel med at ingen tror dette er ekte, ikke det at de ikke finnes, men de opptrer bare der de er i flertall der de kan egge hverandre opp.
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Dessuten: istedenfor å bekymre seg for rettskriving, burde folk heller tenke over at det faktisk finnes en flyplass som har fått IATA-koden CIA! Det er sånne ting som bekymrer meg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SAS fløy rundt med en DC-9 registrert OY-KGB uten at noen syntes å bry seg nevneverdig ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, en 737-700 fikk tildelt OY-KKK på et tidspunkt. Jeg tror aldri den fløy med den danske reg'en. Nå heter den LN-RMM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Vet du forresten hva du får hvis du stokker om bokstavene i "Norwegian Air Shuttle"? Rett svar: "I rule Norge with Satan" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
geocaching traveler
|
![]()
Bjørn Kjos ---> kjør BJ's no, hmmmmm...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Mere! Dette blir bare bedre og bedre ![]()
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jovisst, det er mange paranoide som har blitt forfulgt oppigjennom, det er mange hypokondere som har blitt rammet av alvorlig sykdom også!
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
LN-KKK er en Sceneca med svært få flytimer som er eiet av Kato-air-eierne. Brukes lite.. LN-FSA (Forsvarets sikkerhetsavdeling), LN-FSB finnes også. Alle disse er såkalte sivile og alle er ulike former for Piper-fly. Tilfeldig, neppe!
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"Piper", uten tvil en skjult henvisning til rør-opplegget for kjemikaliene til chemtrailsa. Bra spotta! De legger igjen småspor over alt!
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
HAARP: http://en.wikipedia.org/wiki/High_Fr...search_Program
Bilderberg: http://no.wikipedia.org/wiki/Bilderberg-gruppen Aner vi en høyfrekvent verdensomfattende ionosfærisk tenketank? I WANT IN
![]() |
#157 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så nettopp en fyr som satt i loungen på Schiphol med antiosmosegardinene fratrukket ved stolen sin. Han tok bare en rask sigarett og vips så måtte han gå. Gudene vet hva slags ærend han plutselig fikk. Ikke hadde han aluhatten sin på heller.
Grøss... |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Men tenkte nå jeg skulle dele en positiv historie med dere. En historie som er sann, og som viser at det nytter å engasjere seg! For en tid tilbake dro jeg til GA-terminalen på Gardermoen midt på natta, og gravde ned orgonite over alt rundt denne skumle plassen. Dette førte til at det ble kjempefint vær på Gardermoen og hele Romerike, og alle forsøk på å spre chemtrails i området misslyktes. Dette førte til at Illuminati fikk panikk, og dagen etter så jeg over 10 fly i en desperat aksjon der dem la den ene chemtrailstripen etter den andre på himmelen over Gardermoen! Først etter flere timer med hardt arbeid greide dem å ta tilbake luftrommet. Jeg må si jeg koste meg godt! Hele naturen takket meg for dette og en ugle kom og satte seg på den ene skulderen min! Men etter denne episoden er dem forbannet, og vaktholdet er skjerpet. Det er nå nesten umulig å følge med på hva som skjer der borte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
(Jeg liker å fore trollet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() ![]() Det må ha vært en klar dag siden svenskene la aluminiumshatten hjemme! Eller er det en chemtrail vi ser i bakgrunnen på himmelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |