![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er det trygt å lese denne tråden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det bare jeg som ikke har fått med meg hvorfor myndigheter, NATO, eller hvem det måtte være, skulle ha behov for å forgifte vanlige folk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Går det an som enkelperson å melde seg ut av NATO?
![]() |
#108 |
Newcomer
|
![]()
Som dere vet, er det for tiden omfattende byggearbeid på OSL. Flyplassen skal utvides, og dette skyldes selvsagt flere reisende og flere flyavganger, men dette skyldes også at dem har andre planer. Men disse planene blir aldri omtalt i den Illuminatikontrollerte norske presse, og det skyldes at dem er like hemmelige som dem er djevelske!
Det vi vet er at dem er i ferd med å konstruere store underjordiske anlegg. Noe av formålet er sansynligvis lagring av kjemikalier, oppbygging av en droneskvadron, og dessuten er den norske regjeringen i ferd med å bygge shelter for 2 millioner nordmenn over hele landet i forberedelser til når Planet X (Nibiru) passerer kloden vår. Vi har også etteretninger på at flere nordmenn har blitt sendt til utlandet på opplæring i å feste dyser på fly. Denne opplæringen fant sted på flyfabrikker i Toulouse og Seattle i 2009 og 2010 i Operasjon Starmegado. Hvis du stokker om bokstavene i "Starmegado" får du "A master God" og dette sikter til NWOs hedenske gud; Nosferatu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Aner ikke hvor seriøs Mr Bilderberg er, men den siste der etterlot meg trillende på gulvet av latter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Som deltager på Tolouse-megado'et kan jeg bekrefte at vi røykla stripa rundt TLS med en mektig go-around .....
Ellers fikk vi ikke lov til å klappe hjulbrønnen på A380'ene engang ... (men jeg gjorde det likevel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Wow.. Jeg mener, wow! Unsuccessful troll is unsuccessful. Gir deg 5/10 for å holdt det gående så langt.. Du glemte å nevne The Rothschilds, det er vel de som finansierer dette ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg er katolikk (no kidding faktisk) og Illuminati har siden 30 tallet operert under aksjonen Tanqueray, jeg er nå en av lederne. Hensikten er å roe ned folket ved å spre Gin ut fra både Airbus og Boeing fly. Tankene er montert internt og rommer opptil 10000 gallon med Gin, flere piloter her på forumet er involvert og en fremtredende ingeniør som mange her kjenner, er en av mine viktigste agenter. Han har jobbet over 20 år i Continental og vi har jobbet sammen i det skjulte for å merge CO med United sånn at vi nå kontrollerer verdens største flyselskaps distribusjon av Tanqueray. mer informasjon er postet på websiden vår (selvsagt skjult, men look closely) Illuminati baklengs er www.itanimulli.com Dan Dan daaaaaa..... Creepy. Last edited by Tommy777; 16-05-2012 at 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Newcomer
|
![]()
This is all very interesting. But I wonder about one thing. Whenever I see planes in the sky with what could appear as chemtrails in their wake, they are never visible on Fligtradar24.com. The only times I can see planes both in the air and on the radar, there is little or no contrails. Could it be that chemtrail planes deliberatly turn of their ADS-B transpondet when dumping chemicals?
![]() |
#116 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
That is a wrong assumption. I have over 100 pictures of contrails together with flightradar24.com screenshots. The formation of contrails varies depending on the air pressure and humidty in the atmosphere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Upgrade me....
|
![]()
Jeg ler meg ihjel!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Newcomer
|
![]()
Du kan ikke som enkeltmenneske melde deg ut av NATO. Det er kun stater som kan melde seg ut og inn der, og når det er gjort, er alle innbyggerne med på lasset, om dem vil eller ikke. Men det finnes visse tiltak du kan gjøre privat for å beskytte deg selv mot NWOs djevelske planer.
Det viktigste du kan gjøre, er å innstallere omvendt osmosefilter hjemme hos deg selv, og dessuten holde deg innendørs når du ser chemtrails. Anbefaler også at du kjøper deg en gassmaske, eller i det minste en støvmaske. En ting til, som er like viktig, er at du beskytter deg mot HAARP, elektromagnetisk stråling og tankekontroll. Dette gjør du ganske enkelt ved at du lager en hatt av aluminiumsfolie. Det som er kritisk viktig her, er at du lager en jording, ellers vil du oppleve motsatt effekt. Anbefaler derfor at du kobler en kobberkabel til denne hatten, og sørger for at den andre enden alltid har jordkontakt. Selv har jeg surret kobbertråder rundt begge skoene mine, og dermed trenger jeg bare å feste kabelen til disse når jeg går ut. Husk at du bruker begge skoene, og ikke bare en, slik at du alltid har jordkontakt. I tillegg til dette, er det veldig smart hvis du kjøper deg en liten AM/FM-radio og fester noen små magneter på denne med tape (bruk kun gjennomsiktig tape), for deretter å feste denne på hodet ditt. Dette vil reflektere innkommende signaler. Radioen må være påskrudd for at dette skal virke, men du trenger ikke å ha på noe lyd. Du er sikkert litt bekymret hvilke reaksjoner du kan få fra folk når du kommer vandrende med aluminiumshatt, støvmaske, FM-radio på hodet og kobbertråder rundt føttene dine, men husk at det tross alt er bedre å bli ledd av enn å få hjernen kokt. Selv pleier jeg, for å unngå oppmerksomhet, å dekke aluminiumsfolien med finnlandshette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ikke stopp! Fortsett å skrive! Gir du ut en bok vil jeg gjerne ha en signert! Dette er morsom lesing!
![]() |
#120 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |