Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 15-05-2012, 09:22   #101
Bergern
ScanFlyer Dusty

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Er det trygt å lese denne tråden?
Bergern is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 10:17   #102
Kanon
ScanFlyer Molded

Quote:
Originally Posted by Plystreflis View Post
Nuvel, rett skal være rett. Både teksten og grafen du viser til sier vel 6,7 MILLIONER tonn.
Hehe tabbe, men uansett ville de trengt betydelig mer en x antall millioner tonn.
Kanon is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 13:17   #103
Superhai
ScanFlyer Rusty

Superhai's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Er det trygt å lese denne tråden?
Jada, når du har kommet så langt som til dette forumet så vet du at det likevel er for seint og du er fortapt!
Superhai is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 20:15   #104
Mjolnir
ScanFlyer Gold

Mjolnir's Avatar

Er det bare jeg som ikke har fått med meg hvorfor myndigheter, NATO, eller hvem det måtte være, skulle ha behov for å forgifte vanlige folk?
Mjolnir is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 21:39   #105
Bergern
ScanFlyer Dusty

Quote:
Originally Posted by Mjolnir View Post
Er det bare jeg som ikke har fått med meg hvorfor myndigheter, NATO, eller hvem det måtte være, skulle ha behov for å forgifte vanlige folk?
Ja, antageligvis. Og det er nok en bakenforliggende mening med det.
Bergern is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 21:44   #106
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mjolnir View Post
Det er bare fordi de kan....
TOS is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 21:49   #107
ClassOne
Handelsreisende

ClassOne's Avatar

Går det an som enkelperson å melde seg ut av NATO?
Old 15-05-2012, 22:28   #108
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Quote:
Originally Posted by Novair View Post
Fortell, fortell!
Som dere vet, er det for tiden omfattende byggearbeid på OSL. Flyplassen skal utvides, og dette skyldes selvsagt flere reisende og flere flyavganger, men dette skyldes også at dem har andre planer. Men disse planene blir aldri omtalt i den Illuminatikontrollerte norske presse, og det skyldes at dem er like hemmelige som dem er djevelske!

Det vi vet er at dem er i ferd med å konstruere store underjordiske anlegg. Noe av formålet er sansynligvis lagring av kjemikalier, oppbygging av en droneskvadron, og dessuten er den norske regjeringen i ferd med å bygge shelter for 2 millioner nordmenn over hele landet i forberedelser til når Planet X (Nibiru) passerer kloden vår.

Vi har også etteretninger på at flere nordmenn har blitt sendt til utlandet på opplæring i å feste dyser på fly. Denne opplæringen fant sted på flyfabrikker i Toulouse og Seattle i 2009 og 2010 i Operasjon Starmegado. Hvis du stokker om bokstavene i "Starmegado" får du "A master God" og dette sikter til NWOs hedenske gud; Nosferatu.
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 22:40   #109
JoeW
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Denne opplæringen fant sted på flyfabrikker i Toulouse og Seattle i 2009 og 2010 i Operasjon Starmegado. Hvis du stokker om bokstavene i "Starmegado" får du "A master God" og dette sikter til NWOs hedenske gud; Nosferatu.
Vær så snill, mere, mere!!!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 22:44   #110
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Aner ikke hvor seriøs Mr Bilderberg er, men den siste der etterlot meg trillende på gulvet av latter.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 22:47   #111
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Som deltager på Tolouse-megado'et kan jeg bekrefte at vi røykla stripa rundt TLS med en mektig go-around .....

Ellers fikk vi ikke lov til å klappe hjulbrønnen på A380'ene engang ... (men jeg gjorde det likevel )
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 22:55   #112
Fredrik Propell
ScanFlyer Silver

Fredrik Propell's Avatar

Vin Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Som dere vet, er det for tiden omfattende byggearbeid på OSL. Flyplassen skal utvides, og dette skyldes selvsagt flere reisende og flere flyavganger, men dette skyldes også at dem har andre planer. Men disse planene blir aldri omtalt i den Illuminatikontrollerte norske presse, og det skyldes at dem er like hemmelige som dem er djevelske!

Det vi vet er at dem er i ferd med å konstruere store underjordiske anlegg. Noe av formålet er sansynligvis lagring av kjemikalier, oppbygging av en droneskvadron, og dessuten er den norske regjeringen i ferd med å bygge shelter for 2 millioner nordmenn over hele landet i forberedelser til når Planet X (Nibiru) passerer kloden vår.

Vi har også etteretninger på at flere nordmenn har blitt sendt til utlandet på opplæring i å feste dyser på fly. Denne opplæringen fant sted på flyfabrikker i Toulouse og Seattle i 2009 og 2010 i Operasjon Starmegado. Hvis du stokker om bokstavene i "Starmegado" får du "A master God" og dette sikter til NWOs hedenske gud; Nosferatu.

Wow.. Jeg mener, wow! Unsuccessful troll is unsuccessful. Gir deg 5/10 for å holdt det gående så langt..

Du glemte å nevne The Rothschilds, det er vel de som finansierer dette

-Fredrik Propell-
Fredrik Propell is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2012, 23:19   #113
Jens W
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Som deltager på Tolouse-megado'et kan jeg bekrefte at vi røykla stripa rundt TLS med en mektig go-around .....

Ellers fikk vi ikke lov til å klappe hjulbrønnen på A380'ene engang ... (men jeg gjorde det likevel )
He's on to us!
Jens W is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2012, 01:03   #114
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:

Agent Zero/Nosferatus tjener her. Jeg visste at noen begynte å lukte lunta her og siden jeg er den som startet og driver Starmegado, er det bare å ta av seg hatten og melde tilbake til Roma og Washington DC:

Jeg er katolikk (no kidding faktisk) og Illuminati har siden 30 tallet operert under aksjonen Tanqueray, jeg er nå en av lederne. Hensikten er å roe ned folket ved å spre Gin ut fra både Airbus og Boeing fly. Tankene er montert internt og rommer opptil 10000 gallon med Gin, flere piloter her på forumet er involvert og en fremtredende ingeniør som mange her kjenner, er en av mine viktigste agenter. Han har jobbet over 20 år i Continental og vi har jobbet sammen i det skjulte for å merge CO med United sånn at vi nå kontrollerer verdens største flyselskaps distribusjon av Tanqueray.

mer informasjon er postet på websiden vår (selvsagt skjult, men look closely)

Illuminati baklengs er www.itanimulli.com

Dan Dan daaaaaa..... Creepy.

Last edited by Tommy777; 16-05-2012 at 01:05.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2012, 03:17   #115
Billy Bremner
Newcomer

Billy Bremner's Avatar

This is all very interesting. But I wonder about one thing. Whenever I see planes in the sky with what could appear as chemtrails in their wake, they are never visible on Fligtradar24.com. The only times I can see planes both in the air and on the radar, there is little or no contrails. Could it be that chemtrail planes deliberatly turn of their ADS-B transpondet when dumping chemicals?
Old 16-05-2012, 10:11   #116
Kanon
ScanFlyer Molded

That is a wrong assumption. I have over 100 pictures of contrails together with flightradar24.com screenshots. The formation of contrails varies depending on the air pressure and humidty in the atmosphere.
Kanon is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2012, 21:49   #117
Tjab
Upgrade me....

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Nå forstår jeg bedre det nye innflyvningsmønsteret til Galemoen....
Jeg ler meg ihjel!!

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2012, 22:16   #118
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Quote:
Originally Posted by ClassOne View Post
Går det an som enkelperson å melde seg ut av NATO?
Du kan ikke som enkeltmenneske melde deg ut av NATO. Det er kun stater som kan melde seg ut og inn der, og når det er gjort, er alle innbyggerne med på lasset, om dem vil eller ikke. Men det finnes visse tiltak du kan gjøre privat for å beskytte deg selv mot NWOs djevelske planer.

Det viktigste du kan gjøre, er å innstallere omvendt osmosefilter hjemme hos deg selv, og dessuten holde deg innendørs når du ser chemtrails. Anbefaler også at du kjøper deg en gassmaske, eller i det minste en støvmaske.

En ting til, som er like viktig, er at du beskytter deg mot HAARP, elektromagnetisk stråling og tankekontroll. Dette gjør du ganske enkelt ved at du lager en hatt av aluminiumsfolie. Det som er kritisk viktig her, er at du lager en jording, ellers vil du oppleve motsatt effekt. Anbefaler derfor at du kobler en kobberkabel til denne hatten, og sørger for at den andre enden alltid har jordkontakt. Selv har jeg surret kobbertråder rundt begge skoene mine, og dermed trenger jeg bare å feste kabelen til disse når jeg går ut. Husk at du bruker begge skoene, og ikke bare en, slik at du alltid har jordkontakt.

I tillegg til dette, er det veldig smart hvis du kjøper deg en liten AM/FM-radio og fester noen små magneter på denne med tape (bruk kun gjennomsiktig tape), for deretter å feste denne på hodet ditt. Dette vil reflektere innkommende signaler. Radioen må være påskrudd for at dette skal virke, men du trenger ikke å ha på noe lyd.

Du er sikkert litt bekymret hvilke reaksjoner du kan få fra folk når du kommer vandrende med aluminiumshatt, støvmaske, FM-radio på hodet og kobbertråder rundt føttene dine, men husk at det tross alt er bedre å bli ledd av enn å få hjernen kokt. Selv pleier jeg, for å unngå oppmerksomhet, å dekke aluminiumsfolien med finnlandshette.
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2012, 23:01   #119
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Ikke stopp! Fortsett å skrive! Gir du ut en bok vil jeg gjerne ha en signert! Dette er morsom lesing!

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2012, 00:13   #120
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Du kan ikke som enkeltmenneske melde deg ut av NATO. Det er kun stater som kan melde seg ut og inn der, og når det er gjort, er alle innbyggerne med på lasset, om dem vil eller ikke. Men det finnes visse tiltak du kan gjøre privat for å beskytte deg selv mot NWOs djevelske planer.

Det viktigste du kan gjøre, er å innstallere omvendt osmosefilter hjemme hos deg selv, og dessuten holde deg innendørs når du ser chemtrails. Anbefaler også at du kjøper deg en gassmaske, eller i det minste en støvmaske.

En ting til, som er like viktig, er at du beskytter deg mot HAARP, elektromagnetisk stråling og tankekontroll. Dette gjør du ganske enkelt ved at du lager en hatt av aluminiumsfolie. Det som er kritisk viktig her, er at du lager en jording, ellers vil du oppleve motsatt effekt. Anbefaler derfor at du kobler en kobberkabel til denne hatten, og sørger for at den andre enden alltid har jordkontakt. Selv har jeg surret kobbertråder rundt begge skoene mine, og dermed trenger jeg bare å feste kabelen til disse når jeg går ut. Husk at du bruker begge skoene, og ikke bare en, slik at du alltid har jordkontakt.

I tillegg til dette, er det veldig smart hvis du kjøper deg en liten AM/FM-radio og fester noen små magneter på denne med tape (bruk kun gjennomsiktig tape), for deretter å feste denne på hodet ditt. Dette vil reflektere innkommende signaler. Radioen må være påskrudd for at dette skal virke, men du trenger ikke å ha på noe lyd.

Du er sikkert litt bekymret hvilke reaksjoner du kan få fra folk når du kommer vandrende med aluminiumshatt, støvmaske, FM-radio på hodet og kobbertråder rundt føttene dine, men husk at det tross alt er bedre å bli ledd av enn å få hjernen kokt. Selv pleier jeg, for å unngå oppmerksomhet, å dekke aluminiumsfolien med finnlandshette.
Nå er jeg uheldigvis fanget ganske dypt inne i dette, og det er reglement som sier hva jeg kan ha på hodet, men har både klær og sko som skal være anti-statiske og håper at dette skal redusere farene noe. Er desverre en stor sender like i nærheten her, så er litt bekymret og enkelte som er nær meg til daglig har kommentert min oppførsel

Henshaw is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules