![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra NSB på vei inn til siste kontordag før påske. Imorgen bærer det en svipptur til London for litt handling og kantinetoppmøtet på torsdag. Har egentlig booket via ARN for å teste BA's 767. Men teller på knappene om jeg skal kansellere og fly direkte. Har flydd bra mye det siste. Hmmm .
Etter posten til JoeW sjekket jeg og jaggu har ikke jeg også re-kvalifisert til EBG med 37 legs. På poeng var jeg omtrent halveis. Glad Påsk!
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God formiddag fra Stavanger. Passe irritert etter at en major mishap i går med flickr/iphoto og bare rot førte til at jeg sletta "heile driden", inkludert bildebloggen min. Vræl! Ikke spør hvordan det skjedde. Bildene har jeg selvfølgelig fortsatt. Så det blir vel å pønske ut hvordan jeg skal angripe det hele. Er litt jobb å publisere 250 bilder og sortere og lage nye bloggposter. For ikke alle bildetrådene mine her som gikk åt skogen... Men men, planen er at jeg skal få litt oversikt å forbreder en skikkelig oppsummeringstråd i slutten av påsken. Har blitt en del spotting i det siste. Ha en fin dag forumister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Gudd tjusdei fra Maura. Siste dag før påskeferie, og det gleder man seg til. Ha en fin dag ![]() Last edited by Martin; 03-04-2012 at 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra bartebyen
![]() Her skinner solen!??! og mor er en liten tur på jobben sammen med junior.Far sjøl skal ut på handlings for å plukke opp de beste uer-bitene til dagens familiemiddag. Og SOM jeg gleder meg......fisk er godtgodtgodt !!!! Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |