![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jaggu har det ikke blitt Laurdag, kvelds/-nattevakten går snart mot slutten, vi snakker ett par timer til så bør -DYQ'n være på plass der den hører hjemme!
En relativt heftig arbeidskveld, men ikke værre enn at alle kom seg dit de skulle - til slutt. Vel, om drøyt 12 timer er det på'n igjen - ha en fin dag, gleder meg til loppekassa!
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Gooooood morning, Nacspielet nærmer seg slutten...
Kan desverre ikke informere om hva jeg har for meg når, men på søndag skal dere få litt inputt! Ha en fortreffelig dag god folk! :-D
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Slækk i strikken på morran, men fikk karret seg på jobb. Nå er det kun koffein i store mengder de første timene så får en se hvordan denne dagen bærer. Nye gedigne stresslesser innkjøpt av sjæfen så håpet er å komme uthvilt hjem i kveld
![]() En RWY i bruk på OSL, for tiden 01L. En gedigen service av banelys på østre bane er godt i gang. Må de jobbe i fred med sine tusenvis av lamper ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Har vel det omtrent som ENGM 911. Bare at jeg ikke jobber på en flyplass. Stressless har jeg ikke, men de stolene vi har er ikke så dumme likevel. Søvnen var ikke helt på topp i natt så jeg håper det blir en rolig lørdag på jobb. I kveld skal jeg gjøre ingenting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God "morgen" ja.. vi bråvåknet av en Delta IV launch over der vi bor. Skvatt veldig da jeg hadde glemt den etter utsettelsen på torsdag. Nå er det bare å få seg noen timer til med søvn før en ny tøff dag på stranden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag! Arrangerer bursdag/flytte-fest i dag, og med et strålende vær på Østlandet er det bare å begynne "vorspielet" snart i soleveggen, og med noen gode flasker Veuve i kjøleren!
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God kveld fra Vegas. På tide å finne puta da det blir endel kjørimg imorgen. Fikk vært med på et par pokerturneringen, uten at helt lykken stod ved meg. Middag på Michael Mina på Bellagio og så treffe noen bekjente på XS på Encore. Greit å snobbe litt oppover da vi har valgt å bo å Vegas sitt svar på Danskebåten (Stena Saga) i form av Excalibur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Thon hotell Airport Bergen, været er veldig bra her i dag, slik at det ser ut til at det blir en flytur i dag!
Om noen er på Flesland å spotter i dag, så blir jeg veldig glad for bilder av I-GIFE, en 2 motors Partenavia! ![]() Ha en flott dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Kiev. Siste dagen her idag før det bærer hjem imorgen. Må si at denne byen virkelig har overrasket positivt. Utrolig mye flotte områder.
Men jeg må si at Airbus Trond sine pannekaker med rød kaviar ikke falt i smak. Det smakte fiskeslo... Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Vært uten i solksinnet en tur - lenge siden jeg har sett blå himmel.
Blir straks en tur på butikken. Så blir det tv-titting i form av Malaysia XI - Liverpool, så se om Hushovd kommer seg greit gjennom dagens harde etappe. Ønsker alle en flott lørdag ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 16-07-2011 at 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Kristiansand, hvor det ser ut til at det er sommer faktisk.
Har vel snart gjennomsøkt alle bokhandlere på søelandet uten å få tak i det jeg vil, så får vel legge inn bestilling på Amazon og satse på at den dukker opp i løpet av uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag fra Øya i havet. Nøgne ø ipa nytes etter at emirates 380 og 777 er observert over hustaket. Strålende sol og sommer! God lørdag, folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettrrmiddag fra Lillestrøm. Topp være, 23,7 grader.. Vel, Vegas svar på danskebåten passer vel også Circus Circus
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nittedal
Her har man brukt formiddagen i bursdagsselskap til en 4 åring. Nå er man hjemom for at junior får seg en halv time på øyet, mens vi andre gjør oss klare til middag hos svigermor. Går rykter om grilling. Og de pleier alltid å ha med noen gode spesialpølser fra Strøm-Larsen på Torshov. Så vi gleder oss ![]() Solen skinner og det er jaggu godt med ferie. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Risør!
Slapper av på flybridgen og nyter dagen med sol, reker og hvitvin ![]() Blir liggende her til i morgen, og ser for oss en tur ut i Risør i kveld. Ønsker alle en fin dag!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra OSL!
Da sitter man og venter på siste leg hjem til Stavanger med SK4031. Stod opp før *foglane feis' og sitter her en smule groggy. Tipper det blir pizzabakeren på vei hjem gitt. ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Goood mandag | LN-FHU | Flyforum | 15 | 18-05-2015 22:56 |
Goood morgen! | T.A.K | Flyforum | 13 | 15-05-2011 23:40 |
Goood 8. mai! | Utflyttet | Flyforum | 15 | 08-05-2007 13:42 |
Goood mandag....... | LN-FHU | Flyforum | 6 | 19-03-2007 10:59 |