![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansund. Fin tur fra Smøla med båten i morges, godvær her på kysten kan du si
![]() Dagen tilbringes på skole som vanlig, spansk as we speak. Gleder seg til helg allerede ![]() Ha æn hærlig dag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Her har man vært oppe i snart 3 1/2 time allerede. Klesvask er igang og frokosten er unnagjort. Tar meg en tur til "Smak av Italia" senere idag og handler inn litt trøstemat etter gårsdagens smell. Det er ikke greit å sparke fotball når forsvar og keeper holder kveldsåpent i 90 minutter.
Skal stappe litt mer musikk i iPod'en også. Hørte jeg sørgemarsj av Chopin? ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er definitivt mandag morgen. Kvelden i går gikk ikke helt etter planen, Stabæk gikk på et mikroskopisk forsmedelig tap mot dette laget fra stasjonsbyen på romerike. Det positive er at etter dette kan det bare gå oppover. Dessuten lærer en seg å sette mer pris på seiere når de kommer. Får bare gratulere LSK med den knepne seieren. Gårsdagens opptur var at Brann slo hele norges. Dette gir en spennede kamp på Lerkendal om 2 uker.
Dagen i dag har heller ikke startet bra, fikk en skikkelig strekk i v. legg da jeg skulle snu meg i senga(ikke le) Leggen er derfor veldig smertefull, kan knapt stå på beinet. Heldig vis er det samme bein som ble brekt på torsdag, så krykkene stod allerede ved siden av sengen. Nå kan det bare bli bedre. Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Tja -hva skal en si. Vi tapte for et bedre lag ![]() Øse-pøsevær i bartebyen idag inkludert vind - så ikke akkurat deilig vårvær. Blir vel litt indretjeneste idag tenker jeg. Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen! | Solguden | Flyforum | 16 | 01-08-2011 19:00 |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |