![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Overnatting har vi bestilt på VIP Executive Suites Eden. Et slags leilighetshotel, som er ganske nybygd og som virker å ha et brukbart svømmebasseng og bar på taket. Itillegg virker beliggenheten å være OK. 2700kr for 4 netter er heller ingenting å si på
Last edited by Someone; 03-08-2010 at 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Anbefaler også en tur til Bairro Alto, det er et "must", Gloria-"trikken" går jo rett opp der. Dvs den stod da jeg var der, så jeg måtte gå, og selv jeg klarte det fint. Når det gjelder mat så er vel nesten den best utbredte retten rett og slett grillet (norsk) klippfisk, og den må smakes på den måten portugiserne gjør det på. Man finnner dessuten et utall klippfiskretter. Alle snackbarer selger også gode, friterte klippfiskboller. Et tips er å kjøre den vanlige turisbussen første eller andre dag og hoppe av ute ved Belem, slik at dere får med dere serverdighetene der (tårnet, kirke og diverse). Og da må man selvsagt innom bakeriet for å kjøpe de berømte bakverkene (terter med vaniljefyll). Husk å kjøpe med en "tube" som kan nytes senere på dagen / kvelden.... Ellers må borgen/festningen besøkes. Trikketur er også obligatorisk, selv tok jeg "Alfarma"-trikken og spaserte ned igjen. Lisboa må være en av Europas mest romantiske reisemål, i alle fall om man liker litt sjarmerende falleferdigehet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Er det noen fine hoteller rundt Cascais eller Estoril. Er det andre forslag til fine badehoteller innenfor en radius av 1,5 timer fra Lisboa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Lisboa-Oslo. Hvorfor du aldri må finne på å fly fra terminal 2 i Lisboa.. | OttoL | TripReports | 12 | 09-06-2015 07:29 |
Lisboa og barn | sirpjalle | Reiseforum | 11 | 08-03-2011 12:35 |
Trondheim-Oslo-Lisboa-Rio De Janeiro-Fortaleza-Lisboa-Oslo-Trondheim | zico77 | TripReports | 16 | 06-01-2011 18:16 |
Lisboa | Someone | TripReports | 16 | 12-10-2010 10:00 |
Lisboa | EB | Flyforum | 33 | 04-11-2004 06:50 |