![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,594
|
![]()
Det er i tilfelle -800 som er aktuelle - og de er svaert populaere saa leasingratene er hoeye. Derimot vil SAS trolig faa -400 og -500'ene svaert billig naar kontraktene utloeper, saa regn med at CL blir aa se en stund til ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Tenkte nøyaktig samme tanken, ellers hadde man kanskje også hatt en bestillinger inne på nye maskiner. Dessuten har jeg inntrykk av at spesielt -500 også går mest på kortere ruter hvor det spiller litt mindre rolle med det økte drivstofforbruket.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og utfasingen av 737-800 | Someone | Flyforum | 273 | 02-03-2025 16:17 |
SAS og utfasingen av 737-700 | DC 10-30 | Flyforum | 302 | 13-07-2024 20:54 |
SAS og utfasingen av 737-600 | Someone | Flyforum | 437 | 01-08-2020 22:37 |
Aviation200 SAS B 737-500 LN-BUG/Inflight200 SAS Braathens B 737-500 LN-BRO | Frje | Samlerhjørnet | 5 | 30-04-2015 13:17 |
SAS 737-500 | Dash | Småprat | 6 | 26-05-2012 14:41 |