![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Veldig spennede lesning...
Men, hva gjør at de velger å HOLDE på 40 stk MD80'er med sååå mye mere høyere kostnader enn dagens flåte? Er det tilgangen på billigere deler osv, som gjør at de heller velge å ha de gamle flyene? Og har noen på forumet fløyet med dem? Hvordan er de gamle MD'ene innvendig sammenlignet med nyere? Er de freshe og flotte å se på?
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Allegiant Air - status og flåte | LN-MOW | Flyforum | 39 | 11-02-2025 09:09 |
Allegiant low on fuel | LN-MOW | Flyforum | 7 | 16-04-2018 22:53 |
Allegiant og Delta REG | fjasebase | Register- og ATC-Forum | 2 | 08-02-2018 16:29 |
Pittelitt BGO i finværet som ble mer og mer grått | Tom McNikon | Bilder & foto | 14 | 27-04-2012 06:45 |