![]() |
|
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg er på mange måter enig. I forbindelse med div. crew-stop har jeg vel vært her ca 50-60 ganger de siste 13 årene. På disse årene har byen bare eksplodert. Da jeg kom hit var det nesten ikke trafikkproblemer, og selv med den fancy og nye togsatsingen, er byen er mareritt å komme frem i med bil. Byen er glorete (ja nesten "Harry"), og minner meg litt om Las Vegas. Men noen ting kan man da gjøre her i denne "artificial world", f,eks. ta en ørkensafari med en jeep, ev titte på de lokale "souks". Spesielt deres Gold-Soak er et syn. Ellers har våre crew sine vannhull her (som andre steder), og når man ligger her nede i innpå en uke i blant, rekker man å finne noen særdeles brukbare steder. Den lokale pengeenheten Dirham er låst til dollaren, og derfor er det rett så rimelig for en nordmann å spise og hygge seg her nede nå. Hotellprisene er også på veg ned, p.g.a. finanskrise og overkapasitet. Tally-Ho |
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo–København–München–Wroclaw–Frankfurt–Oslo | FlightDeck | TripReports | 12 | 04-11-2011 09:36 |
Oslo-København-Warszawa-Wroclaw-Frankfurt-Oslo | FlightDeck | TripReports | 26 | 07-02-2011 22:01 |
Oslo-Wien-Tokyo-Beijing-LA-Frankfurt-Oslo | Tristar1011 | Reiseforum | 8 | 28-02-2010 23:10 |
Manchester-Frankfurt-Oslo-München-Manchester | FlightDeck | TripReports | 15 | 11-11-2008 22:07 |
Oslo-København-München-Lyon-Oslo | FlightDeck | TripReports | 11 | 24-06-2008 15:38 |