![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2004
Posts: 327
|
![]()
Må ha vært en lite behagelig opplevelse for både crew og passasjerer
![]() Mitt inntrykk, etter å ha jobbet i kabinen i omtrent 7 år, er at det blir mer og mer turbulens for hvert år. Spesielt de to siste årene har det blitt verre. Jeg har alltid hatt respekt for turbulens og satt meg ned når det har blitt ille. Men jeg vil anslå at antallet flyvninger hvor man ikke får på fasten seatbelt-skiltet i marsjhøyde nå hører til unntakene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2005
Posts: 57
|
![]() Quote:
Hvis du hadde jobbet ombord i en maskin som flyr høyere og ellers i Europa vil jeg påstå at setebelteskiltet settes på en liten stund på grunn av turbulens i maks 1 av kanskje 30 turer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hop ATR-42 incident | CFM | Flyforum | 0 | 27-03-2018 10:56 |
Incident på AAL flyplats | Ludde | Flyforum | 0 | 14-12-2017 12:52 |
Air Asia X incident | SQ 777 | Flyforum | 5 | 26-06-2017 13:10 |
GOT-PMI Incident | jefi99 | Småprat | 7 | 04-05-2011 21:07 |
Ramp-incident på GOT | Blubird | Flyforum | 7 | 10-10-2005 18:23 |