![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Jeg har vært på forumet i snart 4 år nå. Det har vært skrevet utrolig mye skitt om selskapet. Noe er berettiget, men annet ikke. I dette tilfellet handlet det om at et flyselskap innhenter et tilbud fra to ulike flyplasser: Torp og Rygge. Både ledelsen på Torp og Rygge vet at Ryanair forhandler med motparten. En helt normal situasjon. Ingen tvinger noen av partene til å inngå en avtale de selv går i minus på. Det er grunnen til at Torp har sagt NEI. Ingen har hellet tvunget Rygge til noe som helst. De har inngått en avtale med åpne øyne, og vi må sette vår lit til at de som sitter i ledelsen vet hva de gjør. Når du da sier "at spille leverandører ud mod hinanden er jo lige i deres ånd". Jeg elsker på ingen måte Ryanair. Jeg har sikkert sagt det 100 ganger her. Jeg ser på de med åpne øyne, uten å være forutintatt. De har gjort det veldig bra i mange år, og det har jeg vært imponert over. Verken mer eller mindre.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
jeg støtter deg i denne uttalelsen. Vanligvis innlater jeg meg ikke i FR diskusjoner , men jeg er av den oppfatning at mange kan lære av dine sakelige innlegg. Like eller ikke like FR , saklige argumenter står seg best. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tusen takk, IMM...
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair Rygge-Gatwick-Rygge | LN-CMN | TripReports | 1 | 29-06-2011 11:48 |
Ryanair rygge base | peace | Flyforum | 4 | 12-12-2009 10:59 |
Ryanair vil åpne base på Rygge | MartinL | Flyforum | 1 | 03-11-2009 19:11 |
Første flyselskap etablerer base på Rygge fra 2008! | Herlov | Flyforum | 212 | 23-08-2007 02:46 |
!! KL/AF åpner base på Rygge og satser innenriks i Norge ! | sail4fun | Flyforum | 11 | 01-04-2007 16:26 |