![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nok om det! Velkommen, ikke minst. Er ganske fascinert, er første gangen jeg har hørt om noen som spotter i rullestol! Flotte greier! ![]() Hvis du skal ut og spotte på Sola en gang (helg) ikke vær redd for å si ifra! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Tusen takk for at du nevnte det, så kan jeg i alle fall leve med drømmen... hei å hå H. Last edited by Harald Oanes; 10-09-2009 at 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
H. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Naar en snakker om det aa kunne fly til tross for aa sitte i rullestol, saa har det i utallige utgaver av AOPA sine blader staatt om diverse piloter med hadicap, og i siste utgave stod det om Quincey Carr, som ble beskutt og endte i rullestol. I bladet staar det at han for tiden holder paa med sine instruktoer sertifikater.
Fant et par artikler om han paa nettet om du vil ha noe motivasjon til flying; http://findarticles.com/p/articles/m.../ai_n16669742/ http://findarticles.com/p/articles/m.../ai_n19169435/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Laget denne siden så kan vi spore det over dit:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=415535
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virkelige fine bilder, meget bra
![]() MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og velkommen på forumet! Takk for fine bilder.
"Vollen" ved OSL som er nevnt her som tilgjengelig, er den som ligger helt i nordvest ved innflyginga til bane 19R, dit går det kjørevei helt opp på vollen, selv om den siste bakken er bratt og ujevn. Og på vinterstid kan vikke regne med at det er brøyta vei helt inn. Jordvollen i øst er dessverre ikke tilgjengelig med rullestol, men det er mulig å se flyene gjennom gjerdet... Men det er fullt mulig også med rullestol å komme seg til ved vestsiden av innflyginga v bane 01R, men det er lang avstand fra terminalen dit ned. Som andre har nevnt, burde det være fullt mulig å få hjelp. Selv har jeg hatt en datter i rullestol som var med på en og annen spottertur, men rullestolbil har jeg dessverre ikke lenger... Spotterplattformen vi har fått satt opp er desvverre ikke tilgjengelig, den har kun trapp... Happy spotting ![]()
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly Last edited by Martin; 10-09-2009 at 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Flysamlingen Gardermoen er så langt jeg kan se fullt ut tilgjengelig med rullestol, men jeg vet ikke hvordan det er med skyttelbussen - er det noen som vet om den har lavgulv? Det er mulig å se flyene fra rampa opp til taxebanen bak Flysamlingen, men gjerdet kommer i veien for fotografering. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Husky
|
![]()
Hei Harald
Rullestolbrukere har utrolig bra muligheter for spotting og opplevelser på Gardermoen. Som Perfly skrev, oppgi dato for ankomst, så tror jeg nok ENGM spotterne stiller opp med nødvendig hjelp slik att du skal få en kjempeflott opplevelse her. Flysamlingen og SAS museet er også flotte opplevelsessentere som er vel verdt et besøk!!! Mvh Tom Ove Silihagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Så igjen - tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding hei å hå Harald Last edited by Harald Oanes; 11-09-2009 at 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja hjertelig velkommen fra meg også, hyggelig å se du
har funnet veien til Scanair du også - her vil du nok finne svar og info til det meste du lurer på innen luftfarten!
![]() |
#33 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå er Harald på vollen i "Reportasjebilen" sin hvis det er noen som har lyst til å hilse på han, det er en hyggelig fyr
![]() Bilen er en rød VW Caravelle/Transporter! |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gardermoen spotting, Video nr 200 | Siggdude | Bilder & foto | 8 | 17-05-2012 13:41 |
Spotting på Gardermoen? | Yankee | Flyspotting | 8 | 21-10-2011 14:21 |
Rullestol-spotting, noen forslag? | Harald Oanes | Bilder & foto | 20 | 18-11-2009 19:31 |
Spotting på Gardermoen noen som vet? | radeon | Flyforum | 9 | 29-05-2006 21:40 |